Hi @bglorie
Goed dat je dit aangeeft. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zag een ouder account gekoppeld aan je nummer. Ik heb deze verwijderd dus zou je nogmaals kunnen proberen om een account aan te maken? Ik ben heel benieuwd of het nu wel lukt.
Goedemorgen Hajar,
Ik gebruik op het moment mijn account van t mobile die ik heb voor internet en tv. Als ik daar mijn nummer van mijn tele2 abonnement wil toevoegen krijg ik nogsteeds de zelfde melding. “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Hi @bglorie
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je klantnummer van internet en TV abonnement, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken waar het mis gaat.
Dag,
Ik heb dit probleem ook.
wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
ik heb dit probleem ook, er is een fout opgetreden probeert het later. Wanneer kan het dan wel
Hi allemaal,
We zijn op de hoogte van de issues met het koppelen van je account in Mijn Odido en onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing.
Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens? Dan zet ik het naar ze door!
- Met welk e-mailadres log je in?
- Welk nummer probeer je te koppelen?
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
@Hajar van Odido Bij ons werkt alles in de app sinds vandaag goed!
Hartelijk dank.
Ik heb ook het probleem van hierboven.
Nergens kan ik meer controle krijgen over mijn tele2 mobiel app, ik moet naar de nieuwe odido app maar daar staat alleen tv+internet.
Dus ik probeer mijn mobiel abonnement toe te voegen maar daarna krijg ik een foutmelding dat mijn mobiel account al is gekoppeld aan een ander account en die moet eerst los gekoppeld worden, maar ik kan dit nergens meer doen, er is geen app meer waar dat kan en op de internet site kan het ook niet meer.
Graag hoor ik hoe dit op te lossen is. Dankuwel
@wvdt80 Ik heb jou case ook doorgezet naar onze technische afdeling.
@wvdt80 Ik heb jou case ook doorgezet naar onze technische afdeling.
Zou je mijn case ook willen doorzetten? Ik heb je reeds een DM gestuurd. Alvast bedankt!
Inmiddels prima geholpen en alles werkt weer. @Hajar van Odido
Hi @AxelVonE Zou je het nogmaals willen proberen? Ik zie wat signalen dat het bij sommige al is opgelost.
Hi @AxelVonE Zou je het nogmaals willen proberen? Ik zie wat signalen dat het bij sommige als is opgelost.
Hi Hajar,
Helaas, bij beide abonnementen krijg ik dezelfde foutmelding, “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.” bij het toevoegen van de vaste internet verbinding en “Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.” voor mijn mobiele nummer.
En voor de zekerheid, dat andere (Tele2) account is een account met dezelfde gegevens als de account die ik nu ‘over’ heb (de voormalige T-Mobile account), dus zelfde emailadres, tenaamstelling, IBAN, adres etc.
@AxelVonE Bedankt voor het proberen. Ik heb je case doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan dit verder oppakken. Dit kan enkele werkdagen duren. Zij gaan je voorzien van een terugkoppeling zodra ze een update hebben.
@AxelVonE Bedankt voor het proberen. Ik heb je case doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan dit verder oppakken. Dit kan enkele werkdagen duren. Zij gaan je voorzien van een terugkoppeling zodra ze een update hebben.
Hi Hajar, zou je een update kunnen geven? Ik heb nog dezelfde problemen, kan nog steeds nergens bij. Ik krijg wel mail dat er een factuur klaar staat maar kan niets openen. Alvast bedankt!
Heb het zelfde probleem, ook al iemand gesproken van de klantenservice en die zei dat het aan een ander account gekoppeld stond. Dat is ontkoppeld, maar nog steeds lukt het niet. Ik kan gewoon niet meer bij mijn Tele2. En dat Tele2 abonnement was voorheen een T-mobile abonnement, dus weet niet waar het misgaat. Graag hoor ik.
Ik had dit ook, maar bleek dat Odido thuis (voorheen t-mobile thuis) een andere naam en geboortedatum had. Toen dit was aangepast en 1:1 gelijk met het Odido mobiel abonnment (voorheen Tele2) kon in het in de my-Odido omgeving als bestaand abonnement en na verificatie via een SMS toevoegen.
Alleen het bankrekeningnummer is anders waar het van afgeschreven wordt, de rest van de gegevens zijn gelijk. Betekent het dat dat rekeningnummer dwars zit?
Dat kan ik niet zeggen. Bij mij was het meer fundementeel, een naam. Maar je kan onlne ook een rekeningnummer wijzigen en dan nog eens proberen.
@AxelVonE Bedankt voor het proberen. Ik heb je case doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan dit verder oppakken. Dit kan enkele werkdagen duren. Zij gaan je voorzien van een terugkoppeling zodra ze een update hebben.
Hi Hajar, zou je een update kunnen geven? Ik heb nog dezelfde problemen, kan nog steeds nergens bij. Ik krijg wel mail dat er een factuur klaar staat maar kan niets openen. Alvast bedankt!
Ik kan inmiddels mijn vaste abo koppelen, dus daar heb ik weer inzage. Nu mijn oud-Tele2 account nog..
Ik heb in de mijn-odido omgeving nog een keer gekozen voor ontkoppelen (dat had ik eerder al gedaan want er was geen enkel abo meer zichtbaar), daarna verdween de foutmelding bij het toevoegen van mijn vaste verbinding.
Voor zover ik weet staan nu alle gegevens hetzelfde, maar ik kan dus niet meer in mijn Tele2 account om dat te verifiëren. En de foutmelding is nog aanwezig. Er zou niks veranderen, maar tot nu toe is het 1 brok ellende.
Hey @Gertjanvn, het zal niet aan het rekeningnummer liggen. Naam, adres geboortedatum zijn hierbij wel van belang zoals @eric aangeeft. Soms zit er ergens diep nog een oud account gekoppeld, en die zoek ik graag voor je op. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi @AxelVonE, ik vraag morgen je gegevens even op bij Hajar en dan duiken we er ook direct voor jou in!
Voor nu een hele fijne avond allebei!
Hey @Gertjanvn, het zal niet aan het rekeningnummer liggen. Naam, adres geboortedatum zijn hierbij wel van belang zoals @eric aangeeft. Soms zit er ergens diep nog een oud account gekoppeld, en die zoek ik graag voor je op. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi @AxelVonE, ik vraag morgen je gegevens even op bij Hajar en dan duiken we er ook direct voor jou in!
Voor nu een hele fijne avond allebei!
Hi Marciano, heb jij een update?
Hey @AxelVonE, ik heb een update voor je! Het was even puzzelen, maar ik heb wel gevonden waar het mis ging. Op 28 april ging je nieuwe (Tele2) abonnement in. Hierdoor stonden er twee accounts in het systeem (geen zorgen is altijd zo): 1 actief en in 1 inactief. Het abonnement dat gekoppeld stond aan Mijn Odido was het inactieve account. Ik heb deze net verwijderd. Als je nu inlogt op Mijn Odido, zie je dat alleen je Internet-abonnement erin staat. Kun je opnieuw proberen je 06-nummer te koppelen?
Mocht je nogmaals de foutmelding krijgen; dan geen zorgen, dan zet ik opnieuw de case voor je door naar mijn technische collega's om dit op te lossen. De oude case is inmiddels gesloten omdat het nummer wel al gekoppeld staat (zij kijken alleen niet of dit wel het actieve nummer is), gelukkig doe ik dat wel!
Laat het me maar weten of het nodig is of dat het is gelukt met koppelen!
Hey @AxelVonE, ik heb een update voor je! Het was even puzzelen, maar ik heb wel gevonden waar het mis ging. Op 28 april ging je nieuwe (Tele2) abonnement in. Hierdoor stonden er twee accounts in het systeem (geen zorgen is altijd zo): 1 actief en in 1 inactief. Het abonnement dat gekoppeld stond aan Mijn Odido was het inactieve account. Ik heb deze net verwijderd. Als je nu inlogt op Mijn Odido, zie je dat alleen je Internet-abonnement erin staat. Kun je opnieuw proberen je 06-nummer te koppelen?
Mocht je nogmaals de foutmelding krijgen; dan geen zorgen, dan zet ik opnieuw de case voor je door naar mijn technische collega's om dit op te lossen. De oude case is inmiddels gesloten omdat het nummer wel al gekoppeld staat (zij kijken alleen niet of dit wel het actieve nummer is), gelukkig doe ik dat wel!
Laat het me maar weten of het nodig is of dat het is gelukt met koppelen!
Goedemorgen Marciano, het is gelukt! Ik heb mijn beide abo’s nu in 1 account, dank je voor je moeite en voor het puzzelen!