[Bericht verwijderd door Moderator wegens het delen van persoonsgegevens op een openbaar platform]
Beste
Dat zijn wel heel veel privé gegevens. Dit is een openbaar community waar iedereen kan meelezen
.
Zodra de moderators tijd hebben halen ze je telefoonnummer en e-mail gegevens weg.
Er is een privé deel in je account waar je het klantnummer kan vermelden.
Enkel jij en de moderators kunnen dat aflezen.
Hi
Ik heb je bericht verwijderd, omdat je persoonsgegevens hebt gedeeld op een openbaar platform. Er is jouw gevraagd een privericht te sturen en dat kan door op de naam van de Moderator te klikken en te kiezen voor stuur bericht. Graag je gegevens op die manier doorsturen dan helpen we je graag verder.
Omg ik dacht dat ik een bericht naar de mod had gestuurd. Dank
Hi
Ik heb je bericht verwijderd, omdat je persoonsgegevens hebt gedeeld op een openbaar platform. Er is jouw gevraagd een privericht te sturen en dat kan door op de naam van de Moderator te klikken en te kiezen voor stuur bericht. Graag je gegevens op die manier doorsturen dan helpen we je graag verder.
Hoo Hajar ik heb je een pb gestuurd. Sinds gisteren komen de sms code niet aan ( na 5 uur ofzo pas). Moet dit sinds gisteren invullen voor inloggen in de webversie van de app. De app zelf daar werkt letterlijk niets nog.
Hey Takroemin, geen zorgen - kan de beste overkomen! Hajar is vandaag vrij, dus ik help je graag verder. Stuur je mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Sinds vanochtend kunnen klanten wel weer oud-Tele2 abonnementen toevoegen aan Mijn Odido. Kun je het nog eens proberen? Mocht je het nog niet lukken, stuur me dan even bovenstaande gegevens. Dan duik ik er direct voor je in!
Ik lees veel over het probleem met het toevoegen van je abonnement, ik heb zo'n zelfde probleem.
Ik kan nu niks inzien
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.