Beantwoord

Te veel records gevonden, abonnementen toevoegen lukt niet

  • 26 February 2024
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Zoals zovelen hier, wil mijn nieuwe internet tv abbo toevoegen aan die van mijn mobiele abbo maar krijg een foutmelding

Te veel records gevonden, abonnementen toevoegen lukt niet.

 

Blijkbaar is dit hier op te lossen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 February 2024, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Ik ben ook nieuwsgierig. Ik wil twee mobiele nummers toevoegen aan mijn thuis internet, allen van Odido. Maar krijg foutmelding dat Odido de nummers niet herkent 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @dierdorpt @jay2000 welkom op onze Community, ik help jullie graag verder! 

@dierdorpt ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik kan dit voor je oplossen door een tijdelijk rekeningnummer voor je in ons systeem te zetten. Daarna kun je het abonnement toevoegen en het rekeningnummer zelf terug wijzigen via je Mijn Odido account:     https://www.odido.nl/my/betalingsdetails. Wel zag ik dat je Internet + TV abonnement nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd, zodat je het in ieder geval even nu opnieuw kunt koppelen. Als het daarna alsnog niet lukt, wijzig ik het rekeningnummer voor je. Kun je mij een privébericht sturen met het abonnement dat je wilt toevoegen samen met een tijdelijk rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan! 

 

Reputatie 6
Badge +6

 @jay2000 Voor jou heb ik ook gelijk zitten kijken en ik zie dat één nummer die eindigt op ***730 nog op '’futac'’ staat i.v.m. je Nummerbehoud, waardoor het abonnement nog niet actief is en je het nog niet kunt toevoegen in je account. Dat kan eigenlijk pas zodra het abonnement van start is gegaan. Geldt dat ook voor het andere nummer of is deze al actief? Deze heb ik niet zo snel kunnen vinden. 

Ik verneem het graag van je! 

@Pharwin van Odido dank voor je snelle reactie. Ben wel heel benieuwd hoe jij aan die informatie komt. En nee geen van beide nummers eindigt op 730. Maar daar heb je misschien wel een punt. Die van mijn vriendin gaat bijna in. En die van mij in juni pas. Zou dat het kunnen zijn?

Reputatie 6
Badge +6

@jay2000, Excuus, dit is natuurlijk een tijdelijk nummer totdat je Nummerbehoud heeft plaatsgevonden, vandaar dat ik deze ook ben tegengekomen op je e-mailadres. Yes, aangezien de abonnementen nog niet van start zijn gegaan, kun je deze ook nog niet toevoegen in je account. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Je kunt het proberen op de tijdelijke nummers (die je kan terugvinden op je simkaarten), maar je eigen nummer kan je voor nu nog niet toevoegen inderdaad! 

Reageer