Hoi @Arno149, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, ik help je hier graag mee! Zojuist heb ik een aantal aanpassingen gemaakt aan je account en graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken via: My T-Mobile account aanmaken. Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder zal komen, maar mocht er toch nog een probleem spelen zou je dan graag een screenshot van de foutmelding hier willen plaatsen?
Ik hoor graag of het je is gelukt, anders timmer ik hard voor je door aan je account!
Hoi @Cal, ik heb een nieuw account aangemaakt. Zoals je vroeg. Ik kan nu weer bij mijn gegevens van mijn t-mobile thuis abonnement. Dus dat is opgelost. Maar als ik nu mijn mobiele abonnement wil koppelen krijg ik een foutmelding dat gegevens niet overeen komen. Zie bijlage. Ik denk dat het komt doordat er allemaal x'en voor mijn achternaam staan. Ook een foto van toegevoegd. Ik kan dit alleen zelf niet veranderen
Hi @Arno149
Kun je de screenshot opnieuw plaatsen en je nummer en gegevens onzichtbaar maken? Dit is een openbaar platform en dus moet je voorzichtig zijn met je gegevens.
@Cal zie bovenstaand berucht
@Cal ik zou graag een reactie ontvangen, hoe mijn gegevens aangepast kunnen worden zodat ik mijn abonnementen kan koppelen
Hi @Arno149
We ervaren momenteel een technische storing met de verificatie codes invullen voor My T-Mobile. Onze IT-afdeling is druk bezig op dit op te lossen en verwachten dat het eind deze week wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!
Ik kan nog steeds mijn abonnementen niet koppelen. De codes werken wel, krijg een melding dat mijn abonnementen niet op dezelfde naam staan. Ik kan dit zelf niet wijzigen naar mijn idee. Dit moet waarschijnlijk door jullie gedaan worden.
Zie graag een reactie tegemoet
Hi @Arno149
Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Het koppelen van nummers gebeurt via sms-verificatie. Als je meerdere nummer wilt koppelen dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum 3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer in ons systeem. In jouw geval heb twee verschillende namen en dus zal je een aparte My T-Mobile account moeten aanmaken met een ander e-mailadres. Er is geen andere manier om deze accounts alsnog te koppelen.
Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt!