Skip to main content

T-Mobile app na contractovername

  • 30 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

 

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Persiana, allereerst van harte welkom op de Community! Goed om te zien dat je gebruik maakt van My T-Mobile. Na een contractovername staat je account inderdaad altijd nog gekoppeld aan het vorige contract/abonnement, maar geen zorgen ik heb het oude account direct voor je verwijderd. Geef het systeem even een half uurtje om dit te verwerken en dan kun je zo direct een nieuw My T-Mobile-account aanmaken via deze pagina. Dan heb je binnen no time weer een werkend account om al je data in te zien! 💪🏻

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je berichtje graag tegemoet! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen