Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?
Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?
Hi Persiana, allereerst van harte welkom op de Community! Goed om te zien dat je gebruik maakt van My T-Mobile. Na een contractovername staat je account inderdaad altijd nog gekoppeld aan het vorige contract/abonnement, maar geen zorgen ik heb het oude account direct voor je verwijderd. Geef het systeem even een half uurtje om dit te verwerken en dan kun je zo direct een nieuw My T-Mobile-account aanmaken via deze pagina. Dan heb je binnen no time weer een werkend account om al je data in te zien!
Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.