Skip to main content

Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Kan je mij een screenrecording van het issue sturen samen met je 06 via een prive bericht, dat laat ik er een developer naar kijken.


Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Kan je mij een screenrecording van het issue sturen samen met je 06 via een prive bericht, dat laat ik er een developer naar kijken.

Bij deze een screenshot van het inloggen op de T-Mobile app. In onze groep werkt het niet op de iPhone X en 8 maar wel een een Xr en een iPad Air. Zelfde probleem. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.