Hallo @Buikschuiver Welkom. Dat is niet mis ik denk dat TM geen klant meer zou overhouden met deze bedragen.
Zou je de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Soms helpt dat!
Staat het op de website in My-Tmobile ook fout?
Ik hoor het graag van je!
Hallo @Buikschuiver Welkom. Dat is niet mis ik denk dat TM geen klant meer zou overhouden met deze bedragen.
Zou je de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Soms helpt dat!
Staat het op de website in My-Tmobile ook fout?
Ik hoor het graag van je!
Hallo CrisTien bedankt voor je reactie. Ik heb de app nogmaals opnieuw geïnstalleerd maar dat lost helaas niks op.
Als ik inlog op de website in My-Tmobile kan ik niks daarover terug vinden.
Bij het overzicht staat alleen mij tegoed en daaronder Actieve bundels met daarin Internet betalen per MB maar zonder dat gekke bedrag.
Bij Verbruik en Kosten staat mij huidige tegoed. En bij overige gemaakte kosten (totaal gemaakte kosten) staat er niets. Als ik op Bekijk details klik gebeurt er niks.
Hoi @Buikschuiver dit is een bug in de app, we werken aan een nieuwe versie waarin we dit opgelost hebben.
Hoi Wouter goed om te horen dat het een fout in de app is, wel een heel aparte dan ik schrok toch wel even van dat bedrag. Hoewel normaal gesproken er op die plek toch überhaupt geen geld bedrag staat?
Hoi Wouter goed om te horen dat het een fout in de app is, wel een heel aparte dan ik schrok toch wel even van dat bedrag. Hoewel normaal gesproken er op die plek toch überhaupt geen geld bedrag staat?
klopt idd, zou eigenlijk 1000 MB moeten staan.