Skip to main content

Vanochtend contact gehad na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan. Wijst hij me erop dat ik de wijziging in mijn geboortedatum alleen via de chat kan regelen met een adviseur. Vervolgens ik naar de chat gegaan maar natuurlijk weer geen adviseurs beschikbaar. Dus ik opnieuw bellen, knalt hij er na 30 min wachten ineens om onbekende reden uit. Verbinding verbroken. Al de hele ochtend bezig met iets dat niet klopt op mijn factuur maar klantenservice van -100 beoordeling. Ronduit slechte service!

Hi Berend, niet fijn om te lezen dat je nog niet geholpen bent en dat de verbinding weg viel! Daarom ben ik blij dat je je weg naar de Community hebt gevonden. Ik help je graag direct verder. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik stuur je dan een mail met de vraag om een kopie van je ID. Deze heb ik nodig om je geboortedatum te mogen wijzigen. Deze stuur je door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht’.

Ik raad je aan om de KopieID-app van de Rijksoverheid te gebruiken voor het maken van een veilige kopie. Dit wordt ook uitgelegd in de mail de ik je ga sturen. Wil je de app niet gebruiken? Zorg er dan voor dat de volgende onderdelen onleesbaar zijn gemaakt, anders mag ik je aanvraag niet in behandeling nemen: beide pasfoto’s, het documentnummer, lichaamslengte, BSN (dit staat óók in de lange regel onderin) en de QR-code.

Ik zie je berichtje graag verschijnen dan is dit binnen no time voor je gefixt! 😄

Reageer