Skip to main content

Skilluppa niet ontvangen (Verzameltopic)

• May 13, 2026
  • 94 reacties
  • 1266 Bekeken

Toon eerste reactie

94 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bassie600, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je deze sms inderdaad ook hebt ontvangen. Volgende week wordt er een tegoed van € 50 bijgeschreven. Laat je het me weten als je 't hebt ontvangen?

• is een Top Poster
  • August 7, 2026

Hoi ​@Bassie600, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je deze sms inderdaad ook hebt ontvangen. Volgende week wordt er een tegoed van € 50 bijgeschreven. Laat je het me weten als je 't hebt ontvangen?

Nou kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Bedankt, ik laat nog weten of het is aangekomen of niet. 

• is een Top Poster
  • August 16, 2026

Hoi,

Ik heb nog niets ontvangen.

Gr. Bas

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Bassie600, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Goed dat je dit aangeeft, het zou vorige week overgemaakt moeten zijn. Ik heb de juiste collega direct gevraagd om een update. Zodra ik een reactie heb laat ik het je weten!

• August 19, 2026

Goedemorgen ​@Bassie600, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Goed dat je dit aangeeft, het zou vorige week overgemaakt moeten zijn. Ik heb de juiste collega direct gevraagd om een update. Zodra ik een reactie heb laat ik het je weten!

Als ik het goed begrijp kan je dus ook een tegoed krijgen als je dezelfde SMS hebt ontvangen? Ik heb namelijk exact dezelfde SMS op 27-06 ontvangen en heb geen vertrouwen/interesse in SkillUppa, dus wil graag ook tegoed voor een bundel

• is een Top Poster
  • August 20, 2026

Het tegoed is inmiddels binnen, bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super ​@Bassie600 en uiteraard graag gedaan!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Koala2, gefeliciteerd met je prijs. In principe heb je de SkillUppa voucher gewonnen. Echter stond er verkeerde informatie in de sms die we naar sommige klanten hebben gestuurd. Als je deze sms hebt gehad, dan kijk ik graag met je mee wat ik kan doen. Reageer je op de DM die ik je heb gestuurd?

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 26, 2026

Hallo ​@Koala2! 

Ik heb je een verificatiecode* per sms gestuurd. Wil je de code hier met mij delen? 

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

• August 26, 2026

Hallo ​@Koala2! 

Ik heb je een verificatiecode* per sms gestuurd. Wil je de code hier met mij delen? 

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

Mijn code is 129789

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • August 27, 2026

Hoi ​@Koala2, dank je wel! Ik heb direct contact opgenomen met een collega die dit voor je kan regelen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Voor nu wens ik je een mooie dag toe!

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • August 27, 2026

Goed nieuws ​@Koala2, ze gaat het voor je regelen! Rond 10 september wordt het tegoed bijgeschreven. Laat je ons weten zodra je het tegoed hebt ontvangen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 29, 2026

Hoi Marciano,

ik heb aantal maanden geleden ook een skilluppa voucher gewonnen ter waarde van €149 en ik zou graag een van dit tegoed beltegoed willen kopen. Ik vind het jammer dat het niet door kan gaan aangezien Jasper in de sms heeft gezegd dat het “fout is”. Nu krijgen anderen €50 terwijl ik €5 krijg. Dit vind ik oneerlijk (ik heb weken-maanden moeten afwachten op de code) en graag wil ik net als de anderen gelijk worden behandeld om ook €50 tegoed te krijgen (na al dat wachten). Graag uw reactie hierop en mij alsnog de €50 tegoed tegemoet komen. 

daarnaast heb ik op 21 juli 2026 Dexirox voucher gewonnen. Binnen 1 maand zou ik deze krijgen. Wederom geen reactie tot nu toe. Zou je intern weer naar willen kijken? En mij de Dexirox voucher alsnog toesturen?

alvast bedankt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Angela, ik snap volkomen dat je het niet eerlijk vind dat je een tegoed van € 5 hebt gekregen, terwijl andere klanten € 50 hebben gekregen. Dit komt omdat een andere afdeling het hogere bedrag later had gecommuniceerd. Ik geef je met alle plezier nog een tegoed van € 45. Ik heb je een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan ga ik voor je aan de slag. Daarna vraag ik ook graag na hoe het zit met de Dexirox voucher.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 1, 2026

Hoi Marciano,

bedankt voor je snelle reactie! Dat zou heel fijn zijn! Ik heb zojuist gereageerd op je DM ;)

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Angelah, bedankt voor je DM. Ik heb direct een tegoed van € 45 bijgeschreven. Ik heb het gecheckt en het staat al in je Mijn Odido account. De vraag over de Dexirox voucher staat inmiddels uit bij de juiste collega's. Zodra ik hier meer duidelijkheid over heb, laat ik het je weten! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 2, 2026

Bedankt Marciano! Dan wacht ik af op de reactie over Dexirox. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Angela, geen dank! Ik begreep van mijn collega dat je je had afgemeld van de mailtjes, waardoor je data werd verwijderd. Je hebt vandaag als het goed is een nieuwe e-mail ontvangen om je aan te melden. Wil je kijken of het nu lukt? Als je geen mailtjes meer wil ontvangen, wacht dan even tot alles is afgerond met je voucher. Anders wordt al je data weer verwijderd en kan je geen vouchers meer claimen. Ik hoor het graag van je!

• September 11, 2026

Goed nieuws ​@Koala2, ze gaat het voor je regelen! Rond 10 september wordt het tegoed bijgeschreven. Laat je ons weten zodra je het tegoed hebt ontvangen?

Heb het tegoed ondertussen ontvangen, bedankt!