Skip to main content

Skilluppa niet ontvangen (Verzameltopic)

• May 13, 2026
  • 94 reacties
  • 1266 Bekeken

Toon eerste reactie

94 reacties

• is een Top Poster
  • July 9, 2026

Dit gaat niet over opwaarderen, maar over een voucher die heb gewonnen, ik heb de sms hieronder gekopieerd.

Gefeliciteerd! Je gratis SkillUppa voucher euro wordt binnen 5 dagen geactiveerd. Je krijgt een sms zodra het Promo-tegoed geactiveerd is. Natuurlijk kan je van dit tegoed ook de nieuwe bundels aanschaffen via: http://odido.nl/prepaid/bundels Fijne dag, Jasper van Odido

Dit was ook mijn sms'je: Gefeliciteerd! Je gratis SkillUppa voucher euro wordt binnen 5 dagen geactiveerd. Je krijgt een sms zodra het Promo-tegoed geactiveerd is. Natuurlijk kan je van dit tegoed ook de nieuwe bundels aanschaffen via: http://odido.nl/prepaid/bundels Fijne dag, Jasper van Odido

Ik wil ook graag van het gewonnen tegoed bundels aanschaffen, Maar hoe?
In dit forum kom je ook niet veel verder.
Dus ik zou zeggen, vraag het aan Jasper.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Mirandabron, duidelijk! Ik zie nu dat de link in de SMS verwijst naar de daadwerkelijke pagina op onze website. Dat is namelijk deze pagina: Prepaid internetbundels | Odido. 

Deze bundels kan je aanschaffen via Mijn Odido. Ik zag dat je nog geen Mijn Odido account hebt. Lukt het om deze aan te maken via Mijn Odido registreren? Daarna kan je je Prepaid registreren en koppelen en vervolgens de bundels met dit tegoed aanschaffen. Laat je het me weten of het is gelukt?

​@prepaidgebruiker2 Bovenstaande geldt ook voor jou. Lukt het voor jou om op Mijn Odido in te loggen, de gewenste bundel te selecteren en deze aan te schaffen met het tegoed? Ik hoor het graag van je!

Hallo Marciano.
Bij mij kan ik alleen een bundel kopen uit mijn tegoed of via Ideal, niet van mijn gewonnen prijs. Die staat nergens.
Dus helaas nee. Mijn bedoeling is een bundel "betalen" met de prijs.

• is een Top Poster
  • July 11, 2026

Als ik inlog kan ik ook alleen bundels aanzetten met mijn Odido,of een sms sturen. 

Kan geen voucher code invoeren..

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@prepaidgebruiker2 en ​@Mirandabron, ik heb het direct nagevraagd bij mijn collega's van Prepaid en ik begreep dat deze sms verkeerde informatie bevat. Het gaat bij deze prijs om het winnen van de SkillUppa voucher die je via odido kan gebruiken en niet om beltegoed. Excuses voor dit ongemak. 

​@prepaidgebruiker2 Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd voor je 06-nummer. Dan geef ik jullie nummers voor de zekerheid door aan deze collega's om het te dubbelchecken!

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • July 14, 2026

Hoi ​@prepaidgebruiker2, we gaan dit ook voor jou oplossen! Ik heb je nog een verificatiecode* per sms gestuurd. Wil je de code hier met mij delen? 

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

• is een Top Poster
  • July 14, 2026

Wat is er dan voor mij opgelost, omdat er bij de andere melder staat: we gaan dit ook voor jou oplossen.

Er is helemaal niks opgelost, ik ben hier nu al zolang mee bezig en dan wordt er nu vermeld dat de sms  

verkeerde informatie bevat. Beetje laat…..

Hoi ​@prepaidgebruiker2, we gaan dit ook voor jou oplossen! Ik heb je nog een verificatiecode* per sms gestuurd. Wil je de code hier met mij delen? 

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

De code is 451543.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@prepaidgebruiker2, bedankt voor de verificatiecode. Ik heb jouw SMS ook nagekeken en ik zie dat je ook de verkeerde sms hebt ontvangen. De prijs is een SkillUppa voucher t.w.v. die je via https://www.skilluppa.com/odido kan gebruiken. Omdat de informatie in de sms verkeerd stond heb ik voor jou en ​@Mirandabron kunnen regelen dat er € 50 tegoed op jullie Prepaid wordt bijgeschreven. Wanneer dit tegoed wordt bijgeschreven hoor ik heel binnenkort en dan laat ik het julie via een reactie in dit topic weten. Maak ik jullie hier blij mee? 😊

• is een Top Poster
  • July 16, 2026

Heel graag!

Dan wacht ik je reactie af.

• is een Top Poster
  • July 16, 2026

Bedankt voor je screenshot. Wat apart dat het middenstuk bij jou ontbreekt ​@Bassie600. Wil je het eens in een andere browser proberen of via een mobiele browser? Mocht het daar ook niet werken, zou je dan via Contact de feedback willen indienen dat de website niet goed werkt? Ik hoop dat ze dit dan snel kunnen fixen, zodat je je voucher kan gebruiken!

Geen enkele reactie van de support van SkillUppa… andere browser geeft precies hetzelfde weer. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Mirandabron ​@prepaidgebruiker2, maandag zal dit tegoed worden bijgeschreven. Laten jullie het me weten als jullie zien dat het in jullie account staat? Kan wellicht een dagje duren. Ik hoor het graag! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Bassie600, wanneer heb je contact met ze opgenomen en op welke manier? Ik weet niet wat hun verwerkingstijd is, dus geef het nog even de tijd. Mocht je volgende week woensdag nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of ik contact met ze kan opnemen!

• is een Top Poster
  • July 17, 2026

Goedemorgen ​@Bassie600, wanneer heb je contact met ze opgenomen en op welke manier? Ik weet niet wat hun verwerkingstijd is, dus geef het nog even de tijd. Mocht je volgende week woensdag nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of ik contact met ze kan opnemen!

Heb 2 keer een contact formulier ingevuld via hun website, twee weken terug en begin deze week…

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bassie600, bedankt voor het laten weten. Mocht je woensdag nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan vraag ik het bij ze na!

• is een Top Poster
  • August 2, 2026

Hoi ​@Bassie600, bedankt voor het laten weten. Mocht je woensdag nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan vraag ik het bij ze na!

Niks geen communicatie vanuit SkillUppa, ben er na bijna een half jaar proberen ook wel een keer klaar mee. Kan ik beltegoed krijgen ipv die waardeloze voucher?

• August 3, 2026

Nieuw account hier aan moeten maken, omdat Odido account blijkbaar niet kan koppelen aan community account. Na eerst een SMS dat ik een bundel kon kopen met de voucher (wat ik veel liever zou hebben), hier ook na lang wachten een SkillUppa code gekregen die simpelweg niet werkt (“invalid or expired”). Dit gecombineerd met de amateuristische website, gebrek aan reviews en naamsbekendheid en Instagram account met 2 posts en 0 volgers stemt mij niet hoopvol. Hoop dat dit snel wordt opgelost, of we gewoon alsnog een bundel kunnen kopen, dat blijkt veel populairder uit dit topic. ​Bassie, succes en ik ben benieuwd!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Bassie600, bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb mijn collega gemaild om te vragen naar een contactpersoon vanuit SkillUppa die contact met je kan opnemen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Mochten ze er niet uitkomen, dan vraag ik graag of er een alternatief is.

• is een Top Poster
  • August 3, 2026

Goedemorgen ​@Bassie600, bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb mijn collega gemaild om te vragen naar een contactpersoon vanuit SkillUppa die contact met je kan opnemen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Mochten ze er niet uitkomen, dan vraag ik graag of er een alternatief is.

Heb daar geen enkele interesse meer in, heb je de website zelf wel eens bekeken? In het afgelopen jaar heb ik de website iedere maand compleet zien veranderen. Het is een site voor kinderen met 0 toegevoegde waar d’r voor volwassenen die niet af is en waar op het internet verder ook niks over te vinden is. Heb het al eerder benoemd, snap niet dat Odido als groot bedrijf hier mee in zee is gegaan. 
Heb hier gelezen dat anderen beltegoed hebben gekregen ipv een voucher dus dat zou ik graag ook willen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bassie600 , je hebt een prijs gewonnen die ik niet zomaar kan veranderen. SkillUppa heeft me laten weten dat ze eerder al op je hebben gereageerd, maar dat ze daarna geen reactie meer van je hebben ontvangen. Sinds 17 juni zou je toegang hebben gekregen. Mocht het nog niet lukken, neem dan weer contact met ze op. Ze staan klaar om je te helpen.

Hieronder het bericht dat ze je hebben gestuurd:

Hi Bas,

Ik heb je op 17 juni toegang gegeven tot het SkillUppa platform. Heb je op dit moment geen toegang? Ik hoor graag hoe ik je verder kan helpen. 

Have a purrfect day,

• is een Top Poster
  • August 4, 2026

Hoi ​@Bassie600 , je hebt een prijs gewonnen die ik niet zomaar kan veranderen. SkillUppa heeft me laten weten dat ze eerder al op je hebben gereageerd, maar dat ze daarna geen reactie meer van je hebben ontvangen. Sinds 17 juni zou je toegang hebben gekregen. Mocht het nog niet lukken, neem dan weer contact met ze op. Ze staan klaar om je te helpen.

Hieronder het bericht dat ze je hebben gestuurd:

Hi Bas,

Ik heb je op 17 juni toegang gegeven tot het SkillUppa platform. Heb je op dit moment geen toegang? Ik hoor graag hoe ik je verder kan helpen. 

Have a purrfect day,

Ik lees hierboven toch echt dat anderen prepaid tegoed hebben gekregen ipv de SkillUppa voucher… Ik ben verdorie dik 5 maanden bezig geweest om die voucher te verzilveren met meerdere telefoongesprekken met Odido, mail contact met Odido, meerdere keren contact gezocht met SkillUppa zonder ook maar enige reactie. En inderdaad krijg ik nu ineens een mailtje van SkillUppa, ik zou vanaf 17 juni toegang hebben gekregen wat ook helemaal niet waar is.

Daarbij slaat de hele SkillUppa website nergens op, die zogenaamde voucher ter waarde €149,- is in werkelijkheid nog niet eens €1,49 waard. Het is een website voor kinderen met cartoons en de zogenaamde cursussen die je er kunt doen is simpele info die je over gratis vandaan kunt halen en niets toevoegt. Heb je de site zelf wel eens bekeken? Daar laat ik me na al die maanden echt niet mee afschepen, wat een aanfluiting…

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

​@Bassie600 deze klanten hebben een tegoed gekregen, omdat de informatie die zij per sms kregen fout was. Ik snap dat het niet fijn is dat het lang heeft geduurd voordat je een werkende code kreeg. Excuses hiervoor. Je hebt nu de juiste vouchercode ontvangen, maar de website van SkillUppa werkte niet goed voor je. SkillUppa heeft aangegeven wel te hebben gereageerd en toegang te hebben gegeven. Naast het navragen en doorgeven aan SkillUppa kan Odido daar verder niks aan doen. Ik lees nu dat je niet blij bent met de SkillUppa website en de cursussen. Ik vind de website er prima uitzien. Je hebt deze prijs gewonnen, je wordt er niet mee afgeschepen. Nogmaals excuses dat het langer duurde dan normaal, maar dat betekent niet dat ik de prijs kan veranderen, omdat je het niet leuk vindt. Wellicht kan je het cadeau doen aan iemand?

• is een Top Poster
  • August 5, 2026

​@Bassie600 deze klanten hebben een tegoed gekregen, omdat de informatie die zij per sms kregen fout was. Ik snap dat het niet fijn is dat het lang heeft geduurd voordat je een werkende code kreeg. Excuses hiervoor. Je hebt nu de juiste vouchercode ontvangen, maar de website van SkillUppa werkte niet goed voor je. SkillUppa heeft aangegeven wel te hebben gereageerd en toegang te hebben gegeven. Naast het navragen en doorgeven aan SkillUppa kan Odido daar verder niks aan doen. Ik lees nu dat je niet blij bent met de SkillUppa website en de cursussen. Ik vind de website er prima uitzien. Je hebt deze prijs gewonnen, je wordt er niet mee afgeschepen. Nogmaals excuses dat het langer duurde dan normaal, maar dat betekent niet dat ik de prijs kan veranderen, omdat je het niet leuk vindt. Wellicht kan je het cadeau doen aan iemand?

Nou blijkbaar heb je mijn bericht niet goed gelezen. Ik heb helemaal geen goed werkende voucher gekregen. Ik heb na lang zoeken de site ergens weten te vinden en een account aangemaakt om te kijken wat het inhoudt, dat viel allemaal niet mee trouwens. Moeilijk vindbaar, een site die een aantal keren compleet is veranderd qua opzet, etc. Maar goed, een voucher van €149,- maakt je toch nieuwsgierig. Wanneer je dan de kinderachtige cartoon ziet die jouw vanzelfsprekende dingen uitlegt die over gratis te vinden zijn dat valt het behoorlijk tegen, dat icm de steeds veranderende website, het geen contact kunnen krijgen, de keer op keer niet werkende vouchercodes, het heen en weer bellen, mailen, sms’en en de berichten hier in deze chat voor 5 maanden lang maakt het allemaal behoorlijk waardeloos. Afgelopen week heb ik pas voor het eerst een mail terug gehad van SkillUppa, in augustus dus, niet in juni. Nogmaals, wat een aanfluiting. Ik snap niet dat jullie je hiermee willen associëren. 

• is een Top Poster
  • August 5, 2026

Trouwens ik heb ook een sms gehad van ene Jasper dat ik van mijn SkillUppa voucher ook nieuwe bundels kan aanschaffen, daar maak ik dus net als die andere klanten ook graag gebruik van.