Skip to main content

Skilluppa niet ontvangen (Verzameltopic)

• May 13, 2026
  • 94 reacties
  • 1265 Bekeken

Toon eerste reactie

94 reacties

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Bassie600, ik heb inmiddels reactie over jouw voucher gehad. De code is verzonden op 8-6. Heb je deze niet goed ontvangen? Geen zorgen, ik heb jou de vouchercode alsnog gestuurd in een privébericht. 

​@Angelah, ik heb inmiddels ook voor jou al een bericht ontvangen, ook hier word aangegeven dat je inmiddels alles hebt ontvangen en de vouchercode wel zou moeten werken. Wel is het zo dat het tweede bericht over het tegoed niet helemaal goed is gegaan. Dit had niet verstuurd moeten worden, nu heb ik alsnog gevraagd om je hierin tegemoet te komen. Hier kom ik dan nog op terug!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 15, 2026

Hi Manouk,

dank voor je reactie. Heel graag. Want ik zou heel graag tegoed willen om een internet bundel aan te schaffen. 😊

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Angelah, ondanks dat het verkeerd naar je toe is opgestuurd, willen wij je hier nog wel in tegemoet komen. Ik zal er dan ook het tegoed opzetten, wat je normaliter ook zou krijgen. Bij deze vroeg ik dan ook € 5,- tegoed toe aan jouw telefoonnummer. Dit staat er nu dan ook op, dan kan jij een bundel naar wens aanschaffen! 

• is een Top Poster
  • June 15, 2026

Na 2 keer geen code te hebben ontvangen heb ik nu een ongeldige code ontvangen, is dit voor meer mensen het geval? Vind het maar een rare gang van zaken…

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Goedemorgen ​@Bassie600, dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Ik ben er dan ook nogmaals voor je achteraan gaan mailen om dit in orde te krijgen. Je hoort snel van mij!

Hi ​@Angelah, ondanks dat het verkeerd naar je toe is opgestuurd, willen wij je hier nog wel in tegemoet komen. Ik zal er dan ook het tegoed opzetten, wat je normaliter ook zou krijgen. Bij deze vroeg ik dan ook € 5,- tegoed toe aan jouw telefoonnummer. Dit staat er nu dan ook op, dan kan jij een bundel naar wens aanschaffen! 

Wat is dit voor raars. Je krijgt een felicitatie sms waarin staat dat je van dit tegoed ook de nieuwe bundels kunt aanschaffen via: http://odido.nl/prepaid/bundels. En nu zeggen jullie dat dit niet kan.
Ook ik heb na 1 maand de voucher code gekregen, maar wil er Odido bundels van kopen.
Hoe kan ik dit doen?

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@prepaidgebruiker2, begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten. Toevallig, omdat ik hier naar gevraagd heb voor een andere klant, hebben zij op de achtergrond een onderzoek ingesteld om te kijken wat er aan de hand is. Ik kan je hier dan ook niet gericht antwoord op geven, op het waarom, maar weet dat zij dit aan het onderzoeken zijn om te zien wat er gebeurd is.

​@Bassie600 Ik heb je opnieuw een privébericht gestuurd met een nieuwe code, kan je deze voor mij testen of dit wel goed werkt? 

• is een Top Poster
  • June 17, 2026

Hi ​@prepaidgebruiker2, begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten. Toevallig, omdat ik hier naar gevraagd heb voor een andere klant, hebben zij op de achtergrond een onderzoek ingesteld om te kijken wat er aan de hand is. Ik kan je hier dan ook niet gericht antwoord op geven, op het waarom, maar weet dat zij dit aan het onderzoeken zijn om te zien wat er gebeurd is.

​@Bassie600 Ik heb je opnieuw een privébericht gestuurd met een nieuwe code, kan je deze voor mij testen of dit wel goed werkt? 

Wederom een ongeldige code…  

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Bassie600, bedankt voor het testen! Ik wil er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je een code ontvangt die werkt. Achter de schermen heb ik daarom contact opgenomen met onze contactpersoon. Zodra ik meer duidelijkheid voor je heb, laat ik je het weten in dit topic!

• is een nieuwe Poster
  • June 18, 2026

Ik heb een skilluppa voucher gewonnen met odido suprise maar ik heb hem niet gekregen.

Op dinsdag 9 juni heb ik Skilluppa voucher gewonnen van €149. Deze is bevestigd via sms maar heb nog niet ontvangen. Zou binnen 5 dagen geactiveerd zijn (14 juni). Het is vandaag 17 juni en heb nog niet wat ontvangen.

Advies was om hier het te plaatsen

───

• Anouk van Odido

• 2 uur geleden

Hi ​@Marleen1, logisch dat je graag je voucher zo snel mogelijk wil ontvangen. Zo kun je gaan genieten van je prijs! Zou je willen reageren in onderstaand topic? Er zijn namelijk nog meer klanten die tegen hetzelfde aanlopen en daar houden we iedereen op de hoogte: 

Daarom nog een keer het bericht

• is een Top Poster
  • June 18, 2026

Is er überhaupt iemand die al een geldige voucher gekregen heeft? Ik heb op 19 april gewonnen en ben dus al twee maanden bezig om aan deze voucher te komen. Wat is er werkelijk aan de hand? Ik kom op het internet weinig tot geen info tegen over SkillUppa, geen enkele review van ook maar iemand die er een cursus gevolgd heeft…

Graag heb ik meer info over dit bedrijf en de reden waarom Odido het een goed idee vindt om hiermee samen te werken, alvast bedankt. 

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Marleen1, ik wil graag met je meekijken om te zien of ik de code voor je kan terugvinden. Ik heb je dan ook een privébericht gestuurd waarin we samen de gegevens kunnen verifiëren. Als we dat rond hebben, dan zal ik of een van mijn collega's je verder helpen in dit topic!

​@Bassie600, het spijt mij om te lezen dat het niet gelukt is, dit zou wel moeten. Ik zie dat mijn collega er direct voor je achteraan is gegaan om te kijken wat er mis is gegaan. Zodra wij meer informatie hebben, delen wij dit natuurlijk met je!

• is een nieuwe Poster
  • June 19, 2026

Dit is mijn verificatiecode: 24341

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Marleen1, dank je wel voor het delen! Ik heb direct navraag gedaan bij onze contactpersoon. Zodra er meer bekend is, laat ik je dat weten in dit topic! ​@Bassie600 Jij bent ook meegenomen hierin.

• is een Top Poster
  • June 26, 2026

Hi ​@Marleen1, dank je wel voor het delen! Ik heb direct navraag gedaan bij onze contactpersoon. Zodra er meer bekend is, laat ik je dat weten in dit topic! ​@Bassie600 Jij bent ook meegenomen hierin.

Is hier al een keer nieuws over? Na dik 2 maand wachten en heen weer communiceren mag dit toch wel een keer worden afgehandeld, zo moeilijk kan het niet zijn als het hier om een legitieme website gaat. Is gewoon een kwestie van code aanvragen en doorsturen…

• is een Top Poster
  • June 26, 2026

Ik heb dezelfde sms gekregen dat je van dit tegoed ook de nieuwe bundels kan aanschaffen via: http://odido.nl/prepaid/bundel….

Hoe moet ik dit doen?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bassie600, ik heb je zojuist de code via privébericht gestuurd. Laat je het me weten of alles goed is?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Gefeliciteerd met je prijs ​@Mirandabron! Ik heb je zojuist via Webcare Moderator een privébericht gestuurd. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag met je mee naar de sms en hoe je deze precies kan gebruiken!

• is een Top Poster
  • June 29, 2026

Hoi ​@Bassie600, ik heb je zojuist de code via privébericht gestuurd. Laat je het me weten of alles goed is?

Heb de code ontvangen maar de site van SkillUppa is aangepast en er is nergens een optie om een cursus aan te schaffen, laat staan om de vouchercode ergens te kunnen gebruiken. De site zit heel amateuristisch in elkaar, dit is een gebed zonder einde….

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bassie600, op welke site zit je precies? De juiste site is namelijk: https://www.skilluppa.com/odido. Als je een klein beetje naar beneden scrolt, kan je je hier gelijk aanmelden en zie je ook een duidelijk vlak waar je de vouchercode kan invullen. Laat je het me weten of het is gelukt?

• is een Top Poster
  • June 30, 2026

Hoi ​@Bassie600, op welke site zit je precies? De juiste site is namelijk: https://www.skilluppa.com/odido. Als je een klein beetje naar beneden scrolt, kan je je hier gelijk aanmelden en zie je ook een duidelijk vlak waar je de vouchercode kan invullen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Dit zie ik… Nergens een vouchercode in te voeren  

Zonder voucher kun je ook gewoon bij de “Skills”. Die skills zijn korte simpele Cartoons voor kinderen die niks nieuws aanbieden. De website veranderd iedere week lijkt het wel, hiervoor kon je losse Skills kopen voor €149,- per skill. Je kon er dus 1 uitkiezen voor de voucher, dit zou dan een uitgebreidere “cursus” worden waarvan de beginlessen al gratis toegankelijk waren om te proberen/kijken wat het is. Nu zijn die kinderachtige beginnerslessen blijkbaar al €149,- waard terwijl ze ook gratis toegankelijk zijn.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt voor je screenshot. Wat apart dat het middenstuk bij jou ontbreekt ​@Bassie600. Wil je het eens in een andere browser proberen of via een mobiele browser? Mocht het daar ook niet werken, zou je dan via Contact de feedback willen indienen dat de website niet goed werkt? Ik hoop dat ze dit dan snel kunnen fixen, zodat je je voucher kan gebruiken!

• is een Top Poster
  • July 6, 2026

Is hier inmiddels al wat over bekend?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Mirandabron, ik heb je zojuist nog een privébericht gestuurd. Reageer je daar op me? Dan kijk ik direct met je mee!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Mirandabron, bedankt voor je reactie. Ik heb direct meegekeken, maar ik zie dat de link http://odido.nl/prepaid/bundel niet bestaat. Bedoel je niet deze webpagina? Hier kan je onderaan de pagina kiezen voor '’Opwaarderen met een voucher code'’.

Laat je het me weten of het daarmee lukt? Zo niet, heb je dan voor mij een screenshot van de SMS die je hebt ontvangen waar de link in staat? Dan heb ik direct meer duidelijkheid en kan ik het aangeven bij de juiste afdeling om te kijken of dit wel klopt! 😊