Skip to main content

Ik heb de SIM pin en pukcode niet fysiek bij mijn simkaart gekregen toen ik deze kocht. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon kwam ik erachter dat er een pincode op mijn simkaart zit.

 

Ik kan niet inloggen op mijn Odido omdat mijn simkaart geblokkeerd is en ik de pukcode nodig heb - kan iemand bij helpen hoe ik ofwel mijn pukcode kan opvragen, of inloggen bij Mijn Odido?

 

Dank,

 

K

Hallo @Kha om in te loggen in je Mijn Odido account, wordt er een verificatiecode per SMS naar je nummer verstuurd. We hebben deze tweestapsverificatie ingebouwd om de beveiliging nog beter te maken en fraude te voorkomen. Aangezien je simkaart nu niet werkt, kun je ook niet inloggen en je geeft aan dat je de kaart waar de simkaart in zat niet meer hebt. Geen zorgen! Ik kan de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Gaat het om het nummer die eindigt op ***6614? En eindigt je e-mailadres op ***idi88@gmail.com? In je account zie ik dat je recentelijk een nieuwe simkaart hebt, kan dat kloppen? 

Als je een reactie/bevestiging kunt geven in dit topic, kan ik de pukcode gelijk voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres! 


Hallo @Kha om in te loggen in je Mijn Odido account, wordt er een verificatiecode per SMS naar je nummer verstuurd. We hebben deze tweestapsverificatie ingebouwd om de beveiliging nog beter te maken en fraude te voorkomen. Aangezien je simkaart nu niet werkt, kun je ook niet inloggen en je geeft aan dat je de kaart waar de simkaart in zat niet meer hebt. Geen zorgen! Ik kan de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Gaat het om het nummer die eindigt op ***6614? En eindigt je e-mailadres op ***idi88@gmail.com? In je account zie ik dat je recentelijk een nieuwe simkaart hebt, kan dat kloppen? 

Als je een reactie/bevestiging kunt geven in dit topic, kan ik de pukcode gelijk voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres! 

Dag Pharwin,

 

Dank voor je bericht. Het betreft inderdaad dat nummer en email adres! Ik heb inderdaad zondag jl. een nieuwe simkaart aangevraagd.

 

Bedankt,

K


@Kha top, bedankt voor de bevestiging! Ik heb zojuist de pin- en pukcode voor je opgevraagd en verstuurd naar je e-mailadres. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 


Mijn sim kaart is ook geblokkeerd, en kan ook niet inloggen op mijn odido.

Ik heb de pukcode nodig, kan iemand mij helpen?


https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode
 
@Rend  klik op de url dan komt alles goed, 

Succes. En een zonnige dag vandaag


https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode
 
@Rend  klik op de url dan komt alles goed, 

Succes. En een zonnige dag vandaag

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode
 
@Rend  klik op de url dan komt alles goed, 

Succes. En een zonnige dag vandaag

tel nummer toegevoegd, door tweestapsverificatie  kan ik geen sms ontvangen


@Rend

Ik heb even getest met mailadres waarmee je bekend bent lukt het prima.

 

Niet gelukt om in te loggen?

We kunnen je puk-of pincode ook mailen.

Stuur me een mail


@Rend

Niet gelukt om in te loggen?

We kunnen je puk-of pincode ook mailen.

Stuur me een mail

Inloggen is niet gelukt. Heel fijn als je mij de Puk code kan mailen


@Rend

Niet gelukt om in te loggen?

We kunnen je puk-of pincode ook mailen.

Stuur me een mail ⬅️

Inloggen is niet gelukt. Heel fijn als je mij de Puk code kan mailen

Klik op ‘ Stuur een mail’je kan het zelf aanvragen 

 


@Rend

Niet gelukt om in te loggen?

We kunnen je puk-of pincode ook mailen.

Stuur me een mail ⬅️

Inloggen is niet gelukt. Heel fijn als je mij de Puk code kan mailen

Klik op ‘ Stuur een mail’je kan het zelf aanvragen 

Yes, het is gelukt. Ontzettend bedankt, een fijne dag gewenst!


@Rend superfijn dat het is gelukt! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Dank en jij ook een hele mooie dag toegewenst vandaag! 


Reageer