Simkaart geblokkeerd en kan niet inloggen op Mijn Odido - Pukcode nodig
Ik heb de SIM pin en pukcode niet fysiek bij mijn simkaart gekregen toen ik deze kocht. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon kwam ik erachter dat er een pincode op mijn simkaart zit.
Ik kan niet inloggen op mijn Odido omdat mijn simkaart geblokkeerd is en ik de pukcode nodig heb - kan iemand bij helpen hoe ik ofwel mijn pukcode kan opvragen, of inloggen bij Mijn Odido?
Dank,
K
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Kha om in te loggen in je Mijn Odido account, wordt er een verificatiecode per SMS naar je nummer verstuurd. We hebben deze tweestapsverificatie ingebouwd om de beveiliging nog beter te maken en fraude te voorkomen. Aangezien je simkaart nu niet werkt, kun je ook niet inloggen en je geeft aan dat je de kaart waar de simkaart in zat niet meer hebt. Geen zorgen! Ik kan de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Gaat het om het nummer die eindigt op ***6614? En eindigt je e-mailadres op ***idi88@gmail.com? In je account zie ik dat je recentelijk een nieuwe simkaart hebt, kan dat kloppen?
Als je een reactie/bevestiging kunt geven in dit topic, kan ik de pukcode gelijk voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres!
Hallo @Kha om in te loggen in je Mijn Odido account, wordt er een verificatiecode per SMS naar je nummer verstuurd. We hebben deze tweestapsverificatie ingebouwd om de beveiliging nog beter te maken en fraude te voorkomen. Aangezien je simkaart nu niet werkt, kun je ook niet inloggen en je geeft aan dat je de kaart waar de simkaart in zat niet meer hebt. Geen zorgen! Ik kan de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Gaat het om het nummer die eindigt op ***6614? En eindigt je e-mailadres op ***idi88@gmail.com? In je account zie ik dat je recentelijk een nieuwe simkaart hebt, kan dat kloppen?
Als je een reactie/bevestiging kunt geven in dit topic, kan ik de pukcode gelijk voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres!
Dag Pharwin,
Dank voor je bericht. Het betreft inderdaad dat nummer en email adres! Ik heb inderdaad zondag jl. een nieuwe simkaart aangevraagd.
Bedankt,
K
@Kha top, bedankt voor de bevestiging! Ik heb zojuist de pin- en pukcode voor je opgevraagd en verstuurd naar je e-mailadres. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag!
Mijn sim kaart is ook geblokkeerd, en kan ook niet inloggen op mijn odido.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.