Hallo,
Ik ben momenteel in het buitenland (werk) en mijn eSim doet het niet meer (overstap naar nieuwe telefoon omdat mijn oude telefoon defect is). Nu heb ik een vervangende simkaart besteld en die is ontvangen op mijn oude adres in Nederland. Deze heb ik weer ontvangen per post.
Het probleem:
Activeren. Ik heb dus geen “oude” eSim en moet dus via IDIN inloggen. Ik heb zojuist een IDIN aangemaakt maar er is NERGENS, letterlijk, NERGENS een knop van IDIN om in te loggen.
Hoe kan ik in hemelsnaam mijn simkaart activeren met IDIN? Ik heb een ABN AMRO account en daarop IDIN geactiveerd.
Mij vertellen ze, ja dan moet je naar My T-Mobile gaan en daar activeren. Dat weet ik heus wel maar waar vindt ik dat IDIN knopje dan? Er is NERGENS iets van IDIN.
Als ik via My T-Mobile wil activeren en aangeef dat ik NIET mijn oude sim heb, dan komt er te staan van: Omdat we je geen verificatiecode kunnen sturen, vragen we je om langs te gaan bij een T-Mobile winkel. Neem ook je legitimatiebewijs mee.
Ja dat is tof, maar ik woon dus NIET in Nederland op dit moment.
En heb gewoon een IDIN, maar dat zie ik dus nergens staan.
Alvast bedankt.