Samenvoegen van T-mobile Thuis en Tele2 mobiel abonnement

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 400 Bekeken

Hallo, ik heb net bij Odido een account gemaakt omdat het niet meer via Tele2 of T-mobile kan. Ik logde dus in met mijn oude gegevens van Tele2. Dan vraagt ie gelijk; of gebruik 2 mails en dan maken ze 2 accounts, of sluit 1 van de accounts en dan kan je alles in de andere koppelen. Ik heb die van Tele2 verwijderd. Ik logde daarna in met mijn T-mobile gegevens. Daar zie ik inderdaad mijn internet abonnement staan. Er is een knop dat je dingen kan invoegen. Daarop gedrukt en daar kan je je mobiele nummer invoeren en dan zou hij moeten worden gekoppelt. MAAR als ik dat doe dan zegt ie dat die telefoon al gekoppelt is aan een account. Maar die is juist net verwijderd, dus daar kan ik niet meer in om hem eruit te halen.

Ik dacht van: dat ga ik voor de zekerheid even proberen, maar de logout knop werkt niet. Ik kan dus niet uit mijn account loggen, ook lekker.

 

Ik heb het even in een andere browser geprobeerd en daar kan ik niet meer inloggen met de oude Tele2 gegevens, dus dat account is weg.

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @A.Asruf 

Wij zijn gister live gegaan met een vernieuwde app dus het kan zijn dat je nog wat problemen ervaarde. Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen? Mocht het niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @A.Asruf 

Wij zijn gister live gegaan met een vernieuwde app dus het kan zijn dat je nog wat problemen ervaarde. Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen? Mocht het niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Reageer