Ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen en ik krijg de klantenservice niet via chat of telefoon te pakken dus dan maar via deze weg.
Ik moet het rekeningnummer wijzigen waarvan de factuur wordt afgeschreven en ik krijg een error. Ik krijg:
HELAAS!
DEZE PAGINA ZIT OP SLOT.
- Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan. - of
- Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
- Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.
of
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
In onderstaand topic was blijkbaar hetzelfde maar geen oplossing gemeld.
Ik hoop dat iemand mij de juiste kant op kan wijzen.