Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer telefoon abbonement is niet te wijzigen


ik krijg het rekeningnummer niet gewijzigd in mij t-mobile en krijg de melding

HELAAS!
DEZE PAGINA ZIT OP SLOT.

  • Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
    Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.
  • of
  • Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
  • Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Brechtjeschot07 

Heb je het rekeningnummer ook via de app proberen te wijzigen of heb je misschien een zakelijke abonnement?

Via deze pagina hoor je het rekeningnummer te kunnen wijzigen.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • Antwoord
  • 16 april 2023

Hallo @Brechtjeschot07 

Heb je het rekeningnummer ook via de app proberen te wijzigen of heb je misschien een zakelijke abonnement?

Via deze pagina hoor je het rekeningnummer te kunnen wijzigen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 april 2023
Waqqas schreef:

Hallo @Brechtjeschot07 

Heb je het rekeningnummer ook via de app proberen te wijzigen of heb je misschien een zakelijke abonnement?

Via deze pagina hoor je het rekeningnummer te kunnen wijzigen.

op mobiel via de app en via windows heb ik de zelfde melding.

ook via de bijgevoegde link kom ik op het zelfde scherm.

ze kunnen mij toch niet blokken omdat ik al 2 jaar kan verlengen?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 april 2023

kan dit te maken hebben omdat dit een minderjarige gebruiker is?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 17 april 2023

Hoi @Brechtjeschot07, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Er kan een aantal oorzaken aan ten grondslag liggen, maar meestal komt dit door een blokkade wegens bovengenoemde. Ik vraag mijn lieftallige collega's van Mobiel om je te assisteren hiermee. Geef het maximaal 24 uur dan wordt jouw vraag in het juiste subforum opgepakt. Succes!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Brechtjeschot07, ook namens mij uiteraard van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik krijg ook dezelfde melding. Gelukkig heeft mijn collega net (nog geen uur geleden) een case voor je aangemaakt bij onze technische collega's. Zij gaan dit voor je onderzoeken. De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen. Wil je je rekeningnummer nu al veranderen? Dan kan ik dit ook voor je doen. Laat het me maar weten, dan doen we een paar controles en dan ga ik met alle plezier voor je aan de slag. đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen