Hallo @Brechtjeschot07
Heb je het rekeningnummer ook via de app proberen te wijzigen of heb je misschien een zakelijke abonnement?
Via deze pagina hoor je het rekeningnummer te kunnen wijzigen.
Hallo @Brechtjeschot07
Heb je het rekeningnummer ook via de app proberen te wijzigen of heb je misschien een zakelijke abonnement?
Via deze pagina hoor je het rekeningnummer te kunnen wijzigen.
op mobiel via de app en via windows heb ik de zelfde melding.
ook via de bijgevoegde link kom ik op het zelfde scherm.
ze kunnen mij toch niet blokken omdat ik al 2 jaar kan verlengen?
kan dit te maken hebben omdat dit een minderjarige gebruiker is?
Hoi @Brechtjeschot07, welkom op de Community! ♂️
Er kan een aantal oorzaken aan ten grondslag liggen, maar meestal komt dit door een blokkade wegens bovengenoemde. Ik vraag mijn lieftallige collega's van Mobiel om je te assisteren hiermee. Geef het maximaal 24 uur dan wordt jouw vraag in het juiste subforum opgepakt. Succes!
Hi @Brechtjeschot07, ook namens mij uiteraard van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik krijg ook dezelfde melding. Gelukkig heeft mijn collega net (nog geen uur geleden) een case voor je aangemaakt bij onze technische collega's. Zij gaan dit voor je onderzoeken. De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen. Wil je je rekeningnummer nu al veranderen? Dan kan ik dit ook voor je doen. Laat het me maar weten, dan doen we een paar controles en dan ga ik met alle plezier voor je aan de slag.