Op ons adres hebben wij 3 Odido mobiele contracten, voor mijn vrouw en onze 2 kinderen. De kinderen staan onder één account en mijn vrouw heeft een aparte login. Ik heb zojuist een Odido-internetverbinding besteld en wil al mijn accounts samenvoegen onder 1 login omdat ik alle rekeningen betaal. Als ik de stappen binnen het account probeer te volgen, kan ik dit niet voltooien, de chatbot begrijpt het niet mij, is er een manier om steun te krijgen voor deze activiteit??
Rekeningconsolidatie
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Kustard, allereerst van harte welkom op de Community! Superleuk dat jullie met het hele gezin deel uitmaken van onze Odido familie. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de 2 mobiele abonnementen van je kinderen en je (toekomstige) internet-abonnement al in 1 Mijn Odido-account staan - super! Alleen het abonnement van je vrouw kan hier niet aan gekoppeld worden, omdat deze op haar eigen naam staat. Mocht je dit abonnement ook aan het Mijn Odido-account willen toevoegen, dan zal er contractovername moeten plaatsvinden. Op deze pagina lees je hier alles over: Contractovername | Odido
Mochten jullie haar abonnement toch liever op haar eigen naam willen laten staan, dan kan dat uiteraard ook. Zij zal haar eigen abonnement dan in een apart Mijn Odido-account moeten inzien.
Laat je het me weten of alles zo naar wens is? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.