Skip to main content

Hallo,
Mijn simkaart is van mijn vorige provider overgezet naar Odido.
Ik heb nu een internetabonnement en een mobiel abonnement.
Ik heb nog steeds wat problemen met mijn Mijn Odido-profiel na  https://community.odido.nl/mijn-odido-565/ik-heb-geen-toegang-tot-mijn-gegevens-op-mijn-odido-360780

1. Odido Klantvoordeel: Ik kan mijn internetabonnement niet toevoegen aan Odido Klantvoordeel:
wm4SKfWzPgMe4wU34dFCMpBwdOs0OCbs6qZyCPltchdh_ck8Uh_JHTngPz0yqJVr6Gv3H3Z6Cbev1S07LAB56zUG3KYqjA9ep7m1QhsrmFf5GvJ_m_-acpDmX1KSS9Inm6gdqfL-oC0sHlOf_DQgJOM

2. Ik kan niet overstappen naar eSIM: de enige knop is Annuleren, ondanks dat ik beide selectievakjes heb aangevinkt

L5Z5pxoPV0yPvKVrawC1jkEfbTgHFj3sZJ2dn1b8kYwDyuumUmfg3Ri0PK5sKBEZskqaHBgmQmTjkLVBVnSA38KRSyiLSUocSYTDlGbeqU9P94FTvmBFsKfXBtQSG42zd1iH6sHx0AXH9Tp09KoeNxE

Hi @dandor

Bedankt voor je bericht en welkom op onze Community! Ik heb zojuist in jouw Mijn Odido account een eSIM klaargezet. Je kunt de QR code downloaden via “Sim, Toestel en Smartwatches"! Houd de fysieke simkaart nog in jouw toestel aangezien je hier nadat je de QR code hebt gedownload nog een sms op krijgt om de verdere activatie van de eSIM af te ronden. Meer informatie over het activeren van de eSIM kun je teruglezen op onze website: Simkaart en eSIM bestellen, activeren of blokkeren | Odido

Laat je het mij weten of het zo lukt? 

Hallo Peggy,

Ja, dit is gelukt, mijn eSIM is gedownload en geactiveerd. Bedankt daarvoor!

Ik heb echter nog steeds het andere probleem.

@dandor, excuses! Ook dat heb ik net direct voor je opgelost! Wanneer je een kijkje neemt bij Klantvoordeel zie je dat voor beide aansluitingen nu Klantvoordeel actief is! 😉

Hi @dandor

Bedankt voor je bericht en welkom op onze Community! Ik heb zojuist in jouw Mijn Odido account een eSIM klaargezet. Je kunt de QR code downloaden via “Sim, Toestel en Smartwatches"! Houd de fysieke simkaart nog in jouw toestel aangezien je hier nadat je de QR code hebt gedownload nog een sms op krijgt om de verdere activatie van de eSIM af te ronden. Meer informatie over het activeren van de eSIM kun je teruglezen op onze website: Simkaart en eSIM bestellen, activeren of blokkeren | Odido

Laat je het mij weten of het zo lukt? 

Geweldig! Hartelijk bedankt! :)

Hi Dandor, fijn dat alles in orde is en bedankt voor de terugkoppeling! Uiteraard ook graag gedaan namens Peggy. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. We staan voor je klaar! 😁

Reageer