Skip to main content

Hallo,

Ik probeer mijn facturen & abonnementen te bekijken in odido. Ik heb destijds een t-mobiel mobiel abonnement en t-mobile thuis met alleen internet afgesloten. Wanneer ik mijn overzicht wil openen krijg ik een foutmelding. Wanneer ik mijn facturen wil bekijken krijg ik een "Deze pagina zit opslot” melding. Ik heb geprobeerd om het in de app te doen, en die zegt telkens dat ik niet goed ben ingelogd.

Om op dit community ding een vraag te stellen kreeg ik de melding dat van het account waar ik dus al mee ingelogd stond (waarop ik dus niks kan bekijken, ik zie alleen mn telefoonnummer maar er werkt niks) de inloggegevens niet kloppen. Terwijl ik al ingelogd was. Vervolgens kreeg ik vervolgens de melding dat ik opnieuw in moet loggen. En dan werk mijn gebruikersnaam en wachtwoord ineens niet. Dus ik heb om deze vraag te stellen dus ook nog een nieuw account aan moeten maken.

Ik wil graag gewoon al mijn facturen, voor mobiel en thuis, gewoon kunnen bekijken in mijn account. Waarom laad er niks er waarom staat de pagina met mijn facturen opslot? Waarom werkt mijn wachtwoord op de ene pagina wel en op de andere niet? Ik kan zo niet even snel mijn facturen bekijken.

Alvast bedankt voor de hulp.

Hoi Renee, welkom op de Community en leuk dat je zowel een mobiel als internet-abonnement bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken op je e-mail en ik kom uit op een 06-nummer met 26 op het eind. Gaat het om dit mobiele nummer? Zo ja, ik zie hier geen Mijn Odido-account aan gekoppeld staan (voor je internet-abonnement trouwens ook niet).  Deze kun je gemakkelijk en snel aanmaken op deze pagina. Als je vervolgens je abonnementen toevoegt, kun je je facturen inzien.

Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog vragen of hulp nodig hebben, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer