Hallo,
Ik probeer mijn facturen & abonnementen te bekijken in odido. Ik heb destijds een t-mobiel mobiel abonnement en t-mobile thuis met alleen internet afgesloten. Wanneer ik mijn overzicht wil openen krijg ik een foutmelding. Wanneer ik mijn facturen wil bekijken krijg ik een "Deze pagina zit opslot” melding. Ik heb geprobeerd om het in de app te doen, en die zegt telkens dat ik niet goed ben ingelogd.
Om op dit community ding een vraag te stellen kreeg ik de melding dat van het account waar ik dus al mee ingelogd stond (waarop ik dus niks kan bekijken, ik zie alleen mn telefoonnummer maar er werkt niks) de inloggegevens niet kloppen. Terwijl ik al ingelogd was. Vervolgens kreeg ik vervolgens de melding dat ik opnieuw in moet loggen. En dan werk mijn gebruikersnaam en wachtwoord ineens niet. Dus ik heb om deze vraag te stellen dus ook nog een nieuw account aan moeten maken.
Ik wil graag gewoon al mijn facturen, voor mobiel en thuis, gewoon kunnen bekijken in mijn account. Waarom laad er niks er waarom staat de pagina met mijn facturen opslot? Waarom werkt mijn wachtwoord op de ene pagina wel en op de andere niet? Ik kan zo niet even snel mijn facturen bekijken.
Alvast bedankt voor de hulp.