Skip to main content

Als ik mijn mobiel abonnement wil toevoegen aan mijn tv account dan wordt aangegeven dat het mobiel abonnement nog aan een ander account gekoppeld is (was tele2) Echter zitten deze op hetzelfde mailadres, waardoor ik niet kan inloggen voor mijn mobiele gegevens en het ontkoppelen hiervan. Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen :-)

 

Met behulp van andere topics kom ik er tot op heden ook niet uit, heeft iemand een idee?

Hi @MarijeZ 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer