Opeens geen actief abonnement meer in My T-Mobile app!
Beste T-Mobile,
Tijdens de vakantie controleer ik mijn MB-verbruik. Zo ook gisteravond, de 1e keer ging probleemloos en een uur later (na tv kijken via de T-Mobile TV app) kreeg ik de melding dat er geen actief abonnement aanwezig is in de My T-Mobile app. Hoe dan??
Bij het toevoegen van een mobiel abonnement krijg ik de melding dat het abonnement gekoppeld is aan een ander account en dat ik deze eerst moet ontkoppelen en vervolgens kan koppelen. Bij het Thuis abonnement krijg ik de melding dat koppelen niet mogelijk is.
In april heb ik een mail van jullie gehad om je account te updaten in My T-Mobile. Doe je dat niet dan verloopt je account. Updaten heb ik gedaan.
Ik gebruik al geruime tijd (paar jaar) hetzelfde mailadres voor mijn mobiel en Thuis abonnement. Beide abonnementen staan op mijn naam. Daarbij heb ik maar 1 mailadres.
Account van de T-Mobile app verwijderen en app daarna volledig verwijderen en vervolgens weer toevoegen helpt niet. Bovenstaande meldingen krijg ik dan.
Kan je eens inloggen op een laptop/desktop? Dit zal namelijk wel moeten werken en je abonnementen moeten kunnen inzien. Je bent nu de 3e klant die ik hier over hoor. Zou je ook een screenshot kunnen aanleveren van het scherm in de app? Dan zet ik dit door naar onze techneuten. Alvast bedankt!
Hi @Tommie ,
Dank voor je snelle actie.
We hebben een laptop mee, alleen is deze erg traag op ons vakantieadres. Dat ligt aan de laptop. Als ik inlog (op mijn mobiel) via de site van T-Mobile krijg ik de abonnementen wel te zien.
Via de app gaat het kijken makkelijker en is sneller, alleen dat gaat dus niet :-(
Bij deze een foto met de melding die de app aangeeft.
Ik lees graag het vervolg, alvast bedankt.
Hartelijke groet,
Esther
Hey @Esther0802 bedankt voor de terugkoppeling. In de browser werkt het op dit moment zoals behoren. Voor nu een work-around. We gaan hier zo snel mogelijk achteraan.
Hi @Tommie
Ik wacht het vervolg graag af.
Tot die tijd log ik wel in via de site.
Alvast bedankt!
Groet Esther
Ik heb dit probleem ook, dus verneem het graag als er een oplossing is.
Ook ik heb dit probleem sinds vandaag
Helaas heb ook ik dit probleem sinds gisteren
Zelfde probleem hier vanaf vakantieadres en inlog via tmobile oostenrijk. Beide abonnementen wel toegankelijk via webbrowser.
En de chatbot heet mij welkom met 0746(rest nummer) ipv 0647(rest nummer).. en geeft vervolgens wel het goede 06-nummer aan.
ik heb dit probleem ook sind gisteren . Laad wel via desktop inloggen maar de app niet meer
Bij mij precies hetzelfde sinds gisteren. In de browser is mijn abonnement wel zichtbaar, echter in de app niet meer. Zelfde issue als hierboven beschreven. Hoop dat het spoedig opgelost wordt.
Hi allemaal.
We zijn op de hoogte van de technische storing in de My T-Mobile app en we zijn bezig met een oplossing. Ik kan jullie nog geen indicatie geven van wanneer het is opgelost dus in de tussentijd kun je je gegevens via de browser bekijken.
We hopen dat het snel is opgelost en zullen ook een update delen wanneer dat het geval is.
Ik loop hier net ook tegen aan. Enkele minuten geleden stonden de abonnementen er nog in, maar nu niet meer. Opnieuw toevoegen lukt niet.
Ik wilde in de iOS App de blokkades aanpassen, want die kan ik op de website niet vinden…
Waar kan dat op de website?
Ik heb hetzelfde probleem. Ben in New York en wil graag inzien joeveel ik gebruik.
Al een indicatie voor het oplossen van dit probleem?
Hoi,
ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag :(
Ik heb hetzelfde probleem. Op vakantie in Frankrijk werkte de app nog goed. Nu thuis zijn de abonnementen niet meer gekoppeld.
Hi allemaal,
Zoals ik hierboven ook heb aangegeven is dit een bekende issue bij ons en zijn onze specialisten druk bezig om dit op te lossen. Geen zorgen dit probleem is alleen zichtbaar in de app en je kan via de webbrowser je abonnement en gegevens inzien. We verwachten dat we dit deze week hebben opgelost. Excuses voor het ongemak!
Ik had tot vanavond dit probleem ook. Nu, ineens, werkt het weer. Ik zie weer gebruikelijke gegevens. Hier lijkt het opgelost.
Hi @Hajar en de rest,
Ik zie de abonnementen ook weer in de app. Hopelijk de rest ook (snel).
Toch wel benieuwd wat het probleem was.
Groet Esther
Bij mij nog steeds niks
op de Samsung telefoon van mn vrouw heeft het al de tijd gewoon gewerkt. Ik heb een Iphone en mn zoon ook en bij ons werkt het nog steeds niet. Is dit toeval of ????
En opeens werkt alles weer om 8:30 uur
Hi @pasan
Heb je je toestel al opnieuw gestart? Graag 5 minuten wachten na het openen van de app om de gegevens opnieuw te laten synchroniseren. Hierna zal de weergave weer als vanouds werken. Laat je even weten of het lukt?
Het werkte gewoon opeens weer zonder herstart
blij toe want het is erg omslachtig via de website
Ik snap jullie gedachte om ook bij onbeperkt internet toch de de werkwijze van opwaarderen van je tegoed per dag te gebruiken
normaal gebruik ik dat niet maar in de vakantie periode wel om tv te kijken
maar nu maken jullie reclame op tv om je tegoed te gebruiken om muziek te streamen / delen met publiek.
Vind dit nogal tegenstrijdig, mij beperken om streamen te voorkomen (wat ik al helemaal niet doe) wel reclame maken om te gaan streamen
Dus wanneer wordt onbeperkt mobiel internet nu echt onbeperkt.
Ik kom er nog niet in, heb ook alles al geprobeerd. Ben ook al een tijd thuis nadat ik op vakantie ben geweest, dus begrijp er niet veel van.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.