Skip to main content

Ik wil mijn Tele2 mobiel abonnement toevoegen aan mijn Odido tv+internet account. Bij toevoegen krijg ik de melding dat mobiel al aan een ander account gekoppeld is en ik deze eerst dien te ontkoppelen.

Hoe kan ik dit ontkoppelen? Wanneer ik op de Tele2 website probeer in te loggen word ik doorgestuurd naar Odido en de mobiele app van Tele2 werkt ook niet meer.

Hi @gijspelzer 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer