Skip to main content

Ontkoppelen Tele2 mobiel werkt niet

  • 27 september 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wil mijn Tele2 mobiel abonnement toevoegen aan mijn Odido tv+internet account. Bij toevoegen krijg ik de melding dat mobiel al aan een ander account gekoppeld is en ik deze eerst dien te ontkoppelen.

Hoe kan ik dit ontkoppelen? Wanneer ik op de Tele2 website probeer in te loggen word ik doorgestuurd naar Odido en de mobiele app van Tele2 werkt ook niet meer.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 september 2023

Hi @gijspelzer 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen