Skip to main content

Door de verandering van t mobile naar odido kan ik mijn gegevens niet meer inzien. Ik kan nog wel inloggen en bel tegoed uploaden, maar ik kan mijn account niet inzien dat bij mijn 06 nr hoort. als ik inlog krijg ik de melding dat deze pagina hoort bij een ander odido account

dit dus


Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

hoe ontkoppel ik dit? ik heb geen abonnement ik kocht altijd met beltegoed een bundel en maakte zo gebruik van internet op mijn telefoon. Ik kan nog wel bellen want ik heb nog beltegoed

 

de klantenservice kan ik niet bereiken en mijn ingediend formulier bij de klantenservice wordt niet beantwoord

wie weet hoe dit moet?

met vriendelijke groet wilma

Hi @wilma.vissers 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

nee geen andere abonnementen

nee geen foutmelding met het inloggen

 

Ik kan probleemloos inloggen. als ik dan klik op bestaand abonnement toevoegen en mijn 06 nr invul dan krijg de melding dat deze pagina aan een ander odido pagina is gekoppeld en dat dit eerst ontkoppeld moet

Ik kon wel beltegoed kopen en nu probeer ik met dit beltegoed een bundel voro mijn telefoon te kopen.

het maakt geen verschil of ik aanklik nieuw abonnement afsluiten want dan krijg ik te zien helaas deze pagina zit op slot

 

wanneer ontstond het probleem toen odido in de plaats van t mobile kwam

probeer me maar te bellen. ik kijk wel  of het uitkomt

als het doorgezet kan worden naar de technische afdeling graag

groet wilma vissers


Hi @wilma.vissers 

Dit is een openbaar platform dus heb ik je persoonsgegevens verwijderd. Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en kiezen voor stuur bericht. Nu is dat niet nodig omdat ik je case al heb doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan dit verder oppakken en zullen je binnen enkele werkdagen voorzien van een terugkoppeling. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost.


Reageer