Skip to main content

Ik wil graag mijn account toevoegen aan mijn Tmobile app. Maar er staat dat mijn account/telefoonnummer al gekoppeld staat. Ik kan dit niet ontkoppelen want ik weet niet waar het gekoppeld staat. Ik heb het al aan familieleden gevraagd of ik bij hen gekoppeld sta maar dat is ook niet zo. 
ik wil graag mijn account koppelen en dus eerst ontkoppelen bij waar hij dan ook gekoppeld staat. Ik wil graag mijn mb kunnen zien en mijn mb bijvullen want dit is op! 
kunt iemand mijn helpen???!!

Hi @Noreen1211 

Geen zorgen ik ga je daarbij helpen. Alleen medewerkers kunnen namelijk het oudere account ontkoppelen. Als je mij je gegevens geeft dan zorg ik ervoor dat het oude account wordt ontkoppeld zodat je een nieuw account kunt aanmaken.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag!


.


Ik zit met hetzelfde probleem zou je mij ook kunnen helpen

 


Hi @edjesport, ik help je met alle plezier verder! Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄


Reageer