Skip to main content

Ik heb een probleem met het toevoegen van een internet + tv abonnement aan een ander abonnement. De foutmelding is Onbekend adres. De topics gelezen hebbende lijkt het probleem voor de hand te liggen, namelijk het ene abonnement staat op naam van mijn vrouw terwijl internet + tv op mijn naam en geboortedatum staat. E-mailadres is overigens wel gelijk. Kan iemand van Odido ons helpen dit op te lossen?

Hi @FWPelk, welkom op onze Community!

Dan kun je de abonnementen inderdaad niet koppelen. Om te koppelen dienen de abonnementen op dezelfde naam te staan. Je kunt een contractovername doen of simpelweg twee account aanmaken op Mijn Odido. Dan kun je gemakkelijk tussen de accounts switchen in de app. 

Dank Tommie. Hoe zit het dan met klantvoordeel wanneer ik een tweede account aanmaakt. Het tweede account heeft dan weer een ander emailadres? Is een contractovername online in mijn odido te regelen?

Klantvoordeel is gekoppeld aan je adres @FWPelk, dat zal blijven bestaan. @Marciano van Odido kan je alles vertellen over een contractovername van je mobiele abonnement! 

Klantvoordeel is gekoppeld aan je adres @FWPelk, dat zal blijven bestaan. @Marciano van Odido kan je alles vertellen over een contractovername van je mobiele abonnement! 

Hallo @FWPelk, ook ik kan je hier meer informatie over geven! Je kunt een contractovername heel gemakkelijk aanvragen via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername. Om het contract over te zetten rekenen we € 25,42 (incl. btw) verwerkingskosten. Dit brengen we in rekening bij de nieuwe contracthouder. Let er wel ook op dat het contract nog binnen de contractperiode dient te zitten. Als deze buiten de contractperiode valt, kan de nieuwe contracthouden gewoon een nieuw abonnement met Nummerbehoud bij ons afsluiten! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer