Ik heb een probleem met het toevoegen van een internet + tv abonnement aan een ander abonnement. De foutmelding is Onbekend adres. De topics gelezen hebbende lijkt het probleem voor de hand te liggen, namelijk het ene abonnement staat op naam van mijn vrouw terwijl internet + tv op mijn naam en geboortedatum staat. E-mailadres is overigens wel gelijk. Kan iemand van Odido ons helpen dit op te lossen?
Hi
Dan kun je de abonnementen inderdaad niet koppelen. Om te koppelen dienen de abonnementen op dezelfde naam te staan. Je kunt een contractovername doen of simpelweg twee account aanmaken op Mijn Odido. Dan kun je gemakkelijk tussen de accounts switchen in de app.
Dank Tommie. Hoe zit het dan met klantvoordeel wanneer ik een tweede account aanmaakt. Het tweede account heeft dan weer een ander emailadres? Is een contractovername online in mijn odido te regelen?
Klantvoordeel is gekoppeld aan je adres
Klantvoordeel is gekoppeld aan je adres
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.