Skip to main content

Gaat odido het nog is fixen om in te kunnen loggen op de app voor de nieuwe tele2 klanten? het is allemaal best amateuristisch gegaan die overname op deze manier… kan nog steeds niet inloggen door de 2 staps verificatie helaas.

Hoi Donny, uiteraard zijn we hard aan het werk om Odido voor iedereen volledig werkend te krijgen! Welke foutmelding krijg je precies bij het inloggen? Kun je een screenshot in een reactie delen? Je zou gewoon moeten kunnen inloggen met je huidige inloggegevens. Ontvang je de SMS-verificatie niet of krijg je iets anders te zien? Laat het me maar weten, het komt sowieso goed!

Goedemiddag,

dit is wat ik moet invullen maar heb dit nooit gehad. En kan odido ook niet toevoegen aan de authenticator helaas.

Het word nu ook wel heel vervelend er is ook meer geld afgetrokken dan normaal elke maand het geval is en ik kan niks inzien…. Maar serieus overwegen om over te gaan stappen en dit korte avontuur maar voor gezien te gaan houden als het niet snel opgelost kan worden…. 

Hi @Donny149 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!

Top opgelost Hajar 💪🏻

dank je wel :)

Graag gedaan @Donny149 Wens je een mooi weekend toe!

Reageer