Skip to main content

Ik wil mijn bestaand internet + tv abonnement toevoegen in mijn app waar ook al mijn mobiele abonnement staat, maar dit lukt niet.. Er staat dat het opgegeven adres niet klopt maar deze klopt zeker wel. Ik had net iemand aan de lijn van odido en die zegt dat ik een nieuw internet + tv account moet aanmaken maar dat gaag niet want ik gebruik het email adres al voor mijn mobiele abonnement 

Hi Sanne, welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je je abonnementen niet kan koppelen. Je abonnementen staan niet op dezelfde naam (en geboortedatum). Controleer even goed op welke gegevens je abonnementen staan en kijk dan welk abonnement moet worden overgenomen. Hiervoor is namelijk contractovername nodig. Lees er hier alles over om je mobiele abonnement over te nemen: Contractovername | Odido

Mocht je Internet + TV abonnement op jouw naam worden gezet, dan kan dat als volgt:

Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

• Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Zodra beide abonnementen op exact dezelfde gegevens (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum) staan, kunnen de abonnementen gekoppeld worden in 1 Mijn Odido-account. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Hoi, dank voor je antwoord… dit is vreemd want ik heb dit laatst al allemaal met jullie geregeld.. mail verstuurd met bovenstaande gegevens en een bevestiging gehad dat het geregeld was, dan gaat er toch iets mis.. 

Wat kan ik nu het beste doen? 

Hi Sanne, geen dank! Ik zie inderdaad dat je al contractovername hebt aangevraagd voor Internet + TV en dat je een kopie van je ID had meegestuurd. Ik weet niet precies wat de gegevens waren vóór contractovername, maar voor mobiel stond de geboortedatum nog verkeerd. Omdat je eerder al een kopie van je ID had meegestuurd kon ik je geboortedatum direct wijzigen. Ook de initialen voor Mobiel heb ik gewijzigd naar S. Wennekers. Geef het systeem even een half uurtje en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement aan Mijn Odido te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer