Skip to main content

Al sinds meer dan een half jaar (!), heel veel belllen, lang wachten, veel toezeggingen dat probleem wordt opgelost ben ik nog geen stap verder. Zit er dan helemaal niemand bij Odido die de technische skills heeft om het probleem écht op te lossen. Al met al kost het me belachelijk veel tijd en energie. Na een half jaar wachten word ik er zo moedeloos van. Mocht er (een slim iemand) van Odido meelezen, neem dan alsjeblieft contact met me op. Zie 1.1691-4667.

Hi @rofab 

We willen je graag verder helpen, maar dan moet je ook aangeven waar je vragen of problemen over gaan. Dit is een klant-helpt-klant forum waar zowel klanten als medewerkers reageren en wij kunnen alleen helpen als we weten waar het over gaat. 

We horen graag waar we je bij kunnen helpen!


Je hebt gelijk. Concreet: ik loop telkens tegen het probleem aan dat ik beperkt en sinds Odido geen toegang meer heb tot mijn gegevens. Niet via de web en ook niet via webbrowser. Krijg telkens foutmeldingen. Vanochtend ook weer. Mijn account is na laatste contact met Odido losgekoppeld want dat zou het probleem oplossen. Wil ik vandaag abonnement koppelen, krijg ik zoals het hoort een sms code, die niet werken. Tig keer geprobeerd, telkens zonder resultaat. Dus geen toegang tot mijn gegevens, facturen etc. Een technisch probleem lijkt me. Ik wil, zoals het hoort, toegang tot al mijn gegevens bij Odido en dat lukt (al bijna een half jaar) niet. 
 

For what it’s worth, heb vijf abonnementen bij Odido. Bij vier daarvan nooit problemen gehad…


Hi @rofab 

Bedankt voor je reactie. We ervaren momenteel inderdaad issues met het koppelen van abonnement in Mijn Odido. Zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hallo, ik was even benieuwd of je mijn reply op je bericht hebt gekregen. Ik heb namelijk geen reactie daarop ontvangen. Ik hoor graag van je. Groet, Ronald Faber 


  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)


Hi @rofab 

Bedankt voor je gegevens. Ik heb ze wel verwijderd uit dit topic want dit is een openbaar forum. Ik heb je case doorgezet naar onze technische specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen je binnen enkele werkdagen van een terugkoppeling voorzien. Het is momenteel erg druk dus kan het kan zijn dat je binnen 14 werkdagen een reactie krijgt van ze. 


Reageer