Skip to main content

Hallo 

 

ik heb een poosje geleden 2 abonnementen besteld via een bestaand abonnement. 1 daar van was een overname van een bestaand abonnement en de andere was een nummer overname van een prepaid abonnement.

nu heb ik voor het prepaid nummer een Odido account aangemaakt zodat die alleen dat abonnement kan zien. Eerst kon ik het niet koppelen omdat het nog was gekoppeld aan mijn eigen account. Dus eerst ontkoppeld en daarna geprobeerd te koppelen aan het juiste account. Nu gaat dat dus elke keer fout. Elke keer als ik het nummer wilt koppelen krijg ik de melding dat het fout gaat en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit is nu al een paar maanden het geval. Ik heb hier de klantenservice al over gebeld maar die zijden dat ik nog een paar maanden moet wachten. Is hier niet iets anders op te vinden? 
Ik kan het account nu nergens beheren dus ook het verbruik niet zien of een Iban veranderen. Kan iemand mij hier mee helpen? Bedankt

Hallo 

 

ik heb een poosje geleden 2 abonnementen besteld via een bestaand abonnement. 1 daar van was een overname van een bestaand abonnement en de andere was een nummer overname van een prepaid abonnement.

nu heb ik voor het prepaid nummer een Odido account aangemaakt zodat die alleen dat abonnement kan zien. Eerst kon ik het niet koppelen omdat het nog was gekoppeld aan mijn eigen account. Dus eerst ontkoppeld en daarna geprobeerd te koppelen aan het juiste account. Nu gaat dat dus elke keer fout. Elke keer als ik het nummer wilt koppelen krijg ik de melding dat het fout gaat en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit is nu al een paar maanden het geval. Ik heb hier de klantenservice al over gebeld maar die zijden dat ik nog een paar maanden moet wachten. Is hier niet iets anders op te vinden? 
Ik kan het account nu nergens beheren dus ook het verbruik niet zien of een Iban veranderen. Kan iemand mij hier mee helpen? Bedankt

Hallo @mrosbergen, excuses voor de late reactie! Je topic was ons ontglipt. Allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder! Gaat het alleen om het account voor je PrePaid-aansluiting? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken en dit voor je oplossen! 

Groetjes, 

Pharwin


Klantenservice heeft het opgelost

 


Reageer