Skip to main content

Ik wilde graag m’n abonnement verlengen met een nieuwe telefoon, maar als ik door wil gaan naar bestellen krijg ik een melding dat de telefoon i.c.m. het abonnement niet mogelijk is. Ik wil heel graag de iPhone 14 pro, maar hij blijft die melding aangeven. Ik heb het daarna geprobeerd met andere iPhones en ik krijg elke keer dezelfde melding. 
 

Kan iemand mij daarmee helpen?

 

Hi @AliciaMeiland 

Wat leuk dat je voor een iPhone 14 wilt gaan. Krijg je deze melding ook als je een andere browser neemt? Wat voor ID-bewijs gebruik je? Als je een buitenlands ID-bewijs gebruikt dan bieden wij alleen de optie om het toestel in een keer af te betalen of om voor een Sim Only te gaan. Je zou ook langs een Odido winkel kunnen gaan dan kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Of je kan bellen met onze sales afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 0092. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Reageer