Skip to main content
Beantwoord

Nieuw wachtwoord aanvragen mislukt?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zodra ik een nieuw wachtwoord aanvraag  voor t mobile krijg ik een mail. Via die mail moet ik mijn nieuw wachtwoord instellen maar die mislukt iedere keer. Ik voldoe aan de 3 eisen en toch mislukt het iedere keer

Beste antwoord door Hajar van Odido

HI @Denniswey 

Als het goed is moet het nu opgelost zijn. Zou je het nogmaals kunnen proberen en zou je ook de nieuwe versie van de My T-Mobile kunnen downloaden? Ik hoor graag of het is opgelost.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 6 juni 2021

Hallo @Denniswey 

Misschien bevat je wachtwoord speciale tekens die niet geaccepteerd worden? Probeer ook eens wat andere wachtwoorden en misschien via een andere browser/apparaat?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 juni 2021

Heb er al heel wat geprobeerd en niks werkt. De 3 vinkies worden ook groen 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Denniswey 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Ervaar je dit alleen via de app of ook op de webversie? Kun je dat beide testen en op de webversie eventueel een andere browswer.  Kun je mij ookeen privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik dit doorzetten naar de specialisten.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2021

HI @Denniswey 

Als het goed is moet het nu opgelost zijn. Zou je het nogmaals kunnen proberen en zou je ook de nieuwe versie van de My T-Mobile kunnen downloaden? Ik hoor graag of het is opgelost.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen