Skip to main content

Hallo odido community,

Doordat ik een abbonement met toestel heb werd ik onlangs gebeld om deze te verlengen. Ik gaf aan dat ik dit pas wilde doen als de S24 uit kwam en mij werd verteld dat ik dit later gewoon kon toevoegen. Nou is mijn abbonement dus verlengd, en wil ik gebruik maken van de huidige deal met de s24 ultra in combinatie met smartwatch, echter zie ik nergens de optie om dit aan mijn huidige abbonement of verlenging toe te voegen.

Weet iemand raad?

(Doordat ik offshore werk heb ik geen verbinding om te bellen, anders had ik dit uiteraard gedaan)

Hoi Keden, welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je wil gaan voor de Samsung Galaxy S24 - goede keuze! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er inderdaad een verlenging is gedaan/besteld op 2 januari. Deze gaat van start op 23-04-2024. Echter is deze verlenging zonder toestel. Dus ik gok dat hier iets niet helemaal is gegaan zoals je dat wilde. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer. Dan kan ik de bestelling annuleren, zodat je opnieuw je verlenging kan aanvragen met de Samsung Galaxy S24.

Ik zie je bericht graag verschijnen. Komt helemaal goed! 😄

Reageer