Goedemiddag,
Ik heb ook een nieuw nummer en kan daardoor niet meer inloggen. Kan het telefoonnummer aangepast worden?
Alvast bedankt
Jasmijn
Goedemiddag,
Ik heb ook een nieuw nummer en kan daardoor niet meer inloggen. Kan het telefoonnummer aangepast worden?
Alvast bedankt
Jasmijn
Hi
Welkom op de Odido Community! Ik help je graag verder. Bedoel je dat je een nieuw telefoonnummer bij ons hebt? in dat geval kun je een nieuw account aanmaken via Odido.nl/my/registreren. Mocht je al een bestaand account hebben kun je deze ook toevoegen zodra je op je oude account hebt ingelogd! Laat je het mij weten of het is gelukt?
Hi Jorick,
Ik heb nu een telefoonnummer bij een andere provider, maar nog steeds mijn bestaande account voor internet+TV bij Odido, Ik kan op mijn bestaande account niet inloggen vanwege de 2FA die naar mijn oude nummer word gestuurd. Kan dit nummer aangepast worden naar mijn nieuwe nummer of bijvoorbeeld een google authentication?
Alvast bedankt,
Jasmijn
Hi Jasmijn, duidelijk! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? Dan wijzig ik 2FA naar je nieuwe telefoonnummer!
Zodra ik deze informatie heb ontvangen, ga ik voor je aan de slag en dan kan je binnen no time weer inloggen op Mijn Odido!
Hallo Marciano,
ik zit met hetzelfde probleem.
Zou jij dit voor mij kunnen oplossen?
Hoi
Hoi Marciano,
Ik ben gisteren in de Odido winkel geweest en alles is opgelost, er is dus geen hulp meer nodig.
In iedergeval bedankt voor je reactie.
Groetjes Max
Ah, top, zoiets dacht ik wel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.