Nog enkele dagen om onze berichten niet tussen wal en schip te laten raken, dus toch een vervanger kunnen vinden voor ons “t-mobilethuis.nl” mailbox.
Ergens is nu het nieuwe emailadres bekend alleen heb ik het idee dat dit alleen bij mijn eigen “mobiel nummer” account is.
Maar hoe nu verder en kan ik ook bij het andere gedeelte waarvan de gegevens staan van ons algehele “ODIDO” abo waaronder het bellen, internetverbinding (glasvezel) en TV is ondergebracht.
Graag verneem ik van jullie welke stappen ik moet doorlopen om dat ook recht te krijgen.
Bladzijde 1 / 1
Update:
Het is gelukt om het zelf te doen middels het toevoegen van een bestaand abo en gelukkig stond dat ook op ons adres. Dus toevoegen en klaar.
Hi Michel, superfijn om te lezen dat Teresa jullie vorige keer goed heeft geholpen en fijn dat het inmiddels gelukt is met het toevoegen van je abonnement. Bedankt voor het laten weten en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.