Beantwoord

Niet mogelijk om Extra punten in te zetten

  • 22 March 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wanneer ik ingelogd bent met mijn Odido account, kan ik de pagina https://www.odido.nl/my/kies-abonnement niet inzien.

Deze pagina blijft leeg, waardoor ik de extra punten niet kan inzetten. Ik heb telefonisch contact gehad met een van jullie adviseurs. Die kon mij een link sturen, om een Videoland abbonement te koppelen. Echter blijft ook die pagina leeg.

 

Er lijkt in dit geval iets mis te zijn de Odido website, waardoor ik mijn extra punten niet kan inzetten. 


[Afbeelding verwijderd door moderator. Je 06-nummer was zichtbaar]

icon

Beste antwoord door Nnelgy 22 March 2024, 17:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nnelgy, van harte welkom op de Community en tof dat je gebruik wil maken van Videoland! Je mobiele abonnement staat niet gekoppeld in Mijn Odido. Alleen je Internet-abonnement staat hierin. Koppel eerst even je mobiele abonnement en dan zal de juiste pagina verschijnen. Dit doe je zo:

Log in op Mijn Odido > Abonnement toevoegen > Bestaand abonnement toevoegen > Mobiel > Etc.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Hoi Nnelgy, van harte welkom op de Community en tof dat je gebruik wil maken van Videoland! Je mobiele abonnement staat niet gekoppeld in Mijn Odido. Alleen je Internet-abonnement staat hierin. Koppel eerst even je mobiele abonnement en dan zal de juiste pagina verschijnen. Dit doe je zo:

Log in op Mijn Odido > Abonnement toevoegen > Bestaand abonnement toevoegen > Mobiel > Etc.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Hi Marciano, dank voor de tip! Ik kan nu inderdaad gebruik maken van mijn extra punt.😁
Thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Nnelgy, graag gedaan en fijn om te horen dat het is gelukt. Ik wens je heel veel kijkplezier en een hele fijne dag! 😎

Reageer