Er is nog een ander probleem: de naam/adresgegevens van het mobiele abonnement staan nog op die van de oud-werkgever waar dit nummer van overgenomen is. Het lukt mij echter niet om hier wijzigingen in aan te brengen. Dit wordt niet goed opgeslagen. Kan hier eens naar gekeken worden? De gegevens moet gelijk worden met die van het ‘Thuis’ abonnement.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik wil graag met je meekijken. Gaat het om een particuliere mombiele abonnement? Dan kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, naam, vorige adres en huidige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie. Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Mocht het om een zakelijk abonnement gaan dan kan ik geen wijzigingen doorvoeren, maar dan helpen mijn collega’s van de zakelijke afdeling je graag verder. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112.
Ik hoor graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.