Skip to main content

My T-Mobile via mobiele hotspot ontoegankelijk

  • 21 June 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo, 

 

Omdat ik sinds bijna een week geen internet meer heb van T-Mobile heeft T-Mobile mij de mogelijkheid gegeven middels een voucher om via een mobiele hotspot ongelimiteerd internet te hebben.

 

Het is mij opgevallen dat ik hiermee My T-Mobile niet kan benaderen, als ik gewoon via mobiele data (4G) hetzelfde doe dan is er geen enkel probleem

 

Ik krijg in Chrome de volgende foutmelding:

 

Deze pagina werkt nietwww.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid.

Probeer je cookies te wissen.

 

E​​RR_TOO_MANY_REDIRECTS

 

Uiteraard brengt het verwijderen van de koekjes en de browser geen oplossing. Ik vermoord dat verbinding via mobiele hotspot teveel omleidingen gegenereerd en dus deze foutmelding.

Ik gebruik een Samsung Galaxy Tab S8 Plus, ook op een andere tablet verbonden met de mobiele hotspot werkt het niet.

 

Herkent iemand dit?

 

Bedankt. 

Hi @Michel281 

Goed dat je dit aangeeft. Ik denk graag meee over een oplossing! Zou je eens een andere browser kunnen gebruiken of incognito proberen? Ben benieuwd of het dan wel werkt. 


Hi @Michel281 

Goed dat je dit aangeeft. Ik denk graag meee over een oplossing! Zou je eens een andere browser kunnen gebruiken of incognito proberen? Ben benieuwd of het dan wel werkt. 

Dit probleem treedt alleen op in de normale modus van de Chrome browser, maat werkt weer wel in de Incognito modus. Ik heb de Chrome browser weer opnieuw geïnstalleerd, maar in de normale modus predt deze fout weer op.


Hi @Michel281 

Goed dat je dit aangeeft. Ik denk graag meee over een oplossing! Zou je eens een andere browser kunnen gebruiken of incognito proberen? Ben benieuwd of het dan wel werkt. 

Het probleem treedt alleen maar in de normale modus van de Chrome browser op. In andere browsers werkt het wel. Aangezien het gros van de gebruikers Chrome gebruiken is het toch zaak om dit op te lossen…

 

Kan jij het ook reproduceren? Bij mij treedt het probleem op op drie mobiele apparaten met Android 13. 


Reageer