Skip to main content

Hallo, 

Omdat ik sinds bijna een week geen internet meer heb van T-Mobile heeft T-Mobile mij de mogelijkheid gegeven middels een voucher om via een mobiele hotspot ongelimiteerd internet te hebben.

Het is mij opgevallen dat ik hiermee My T-Mobile niet kan benaderen, als ik gewoon via mobiele data (4G) hetzelfde doe dan is er geen enkel probleem

Ik krijg in Chrome de volgende foutmelding:

Deze pagina werkt nietwww.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid.

Probeer je cookies te wissen.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Uiteraard brengt het verwijderen van de koekjes en de browser geen oplossing. Ik vermoord dat verbinding via mobiele hotspot teveel omleidingen genereerd en dus deze foutmelding.

Ik gebruik een Samsung Galaxy Tab S8 Plus, ook op een andere tablet verbonden met de mobiele hotspot werkt het niet.

Herkent iemand dit? 

Hi Michel, excuses voor de vertraagde reactie! Jouw topic is ons een beetje ontglipt, maar geen zorgen ik ben er nu om het op te pakken of is het inmiddels al opgelost? Zo niet, dan duik er graag direct voor je in. Ik zie dat je deze melding in Chrome krijgt. Zou je het voor mij in een andere browser kunnen proberen en kijken of je dan dezelfde melding krijgt? Zou je het ook eens via de My T-Mobile app kunnen proberen? Ik hoor graag wat er uit deze twee manieren komt, zo kunnen we e.e.a. uitsluiten en kan ik dit bij de juiste afdeling navragen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

Hi Michel, excuses voor de vertraagde reactie! Jouw topic is ons een beetje ontglipt, maar geen zorgen ik ben er nu om het op te pakken of is het inmiddels al opgelost? Zo niet, dan duik er graag direct voor je in. Ik zie dat je deze melding in Chrome krijgt. Zou je het voor mij in een andere browser kunnen proberen en kijken of je dan dezelfde melding krijgt? Zou je het ook eens via de My T-Mobile app kunnen proberen? Ik hoor graag wat er uit deze twee manieren komt, zo kunnen we e.e.a. uitsluiten en kan ik dit bij de juiste afdeling navragen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

Het genoemde probleem deed zich enkele dagen voor en alleen binnen Chrome (laatste versie) voor Android 13.

Het probleem is intussen opgelost. Waardoor? Geen idee.

De My T-Mobile app beperkt zich alleen tot mijn mobiele Go-abonnement... 🤔 Tenzij ik wat mis... 

Hallo @Michel281 

Wil je ook T-Mobile thuis aan de app koppelen? Dat kan ook.

Indien je hetzelde email en persoonsgegevens voor thuis gebruikt dan kan je thuis koppelen in de mobiele omgeving.

Anders kan je een nieuwe gebruiker toevoegen en je T-Mobile thuis abonnement kiezen.

Hi Michel, ah duidelijk! Wellicht was de afdeling al op de hoogte en hebben ze een update uitgerold. Wat precies de oplossing was weet ik ook even niet, maar het belangrijkste is dat het is opgelost, super fijn en bedankt voor de terugkoppeling! My bad, je hebt helemaal gelijk! De app is er inderdaad alleen voor mobiel. Ik zit zelf in het mobiele team, dus de app was een mogelijkheid die bij mij direct naar boven kwam, maar die mag je dus negeren. 😄

Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Hi Michel, ah duidelijk! Wellicht was de afdeling al op de hoogte en hebben ze een update uitgerold. Wat precies de oplossing was weet ik ook even niet, maar het belangrijkste is dat het is opgelost, super fijn en bedankt voor de terugkoppeling! My bad, je hebt helemaal gelijk! De app is er inderdaad alleen voor mobiel. Ik zit zelf in het mobiele team, dus de app was een mogelijkheid die bij mij direct naar boven kwam, maar die mag je dus negeren. 😄

Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Toch vreemd dat de My T-Mobile app alleen bedoeld is voor m'n mobiele abonnement. Bij Ziggo is dat anders. 

Dus er bestaat géén app voor T-Mobile Thuis?? 🤔

Het antwoord van Waqqas kwam tegelijkertijd met het versturen van mijn antwoord. 

@Michel281

Uhm, ik heb ook T-Mobile thuis in dezelfde app. Dit is al zeker een tijdje mogelijk, vroeger was het alleen voor mobiel.

@Michel281

Uhm, ik heb ook T-Mobile thuis in dezelfde app.

Toch apart dat de klant daar zorg voor moet dragen wat eigenlijk de provider hoort te doen (vergelijk met Ziggo). 

Hallo @Michel281 

Wil je ook T-Mobile thuis aan de app koppelen? Dat kan ook.

Indien je hetzelde email en persoonsgegevens voor thuis gebruikt dan kan je thuis koppelen in de mobiele omgeving.

Anders kan je een nieuwe gebruiker toevoegen en je T-Mobile thuis abonnement kiezen.

Ik gebruik inderdaad hetzelfde emailadres en persoonlijke gegevens voor T-Mobile Thuis, maar een koppelmogelijkheid kan ik zo 123 niet vinden... Apart! 

@Michel281 

Druk linksboven in de app naast je 06 op het dropdown tekentje, abonnement toevoegen en dan thuis.

@Michel281

Druk linksboven in de app naast je 06 op het dropdown tekentje, abonnement toevoegen en dan thuis.

Het is inderdaad gelukt. Kennelijk had ik dat pijltje naar beneden over het hoofd gezien

Reageer