Sinds contractovername kan ik mijn nummer niet koppelen aan de My T-Mobile app, omdat deze al gekoppeld zou zijn aan een ander account. Hij is nu echter nergens (zichtbaar) gekoppeld.
Hoe krijg ik mijn telefoonnummer in de My T-Mobile app?
Sinds contractovername kan ik mijn nummer niet koppelen aan de My T-Mobile app, omdat deze al gekoppeld zou zijn aan een ander account. Hij is nu echter nergens (zichtbaar) gekoppeld.
Hoe krijg ik mijn telefoonnummer in de My T-Mobile app?
Hi
Is de contractovername al voltooid? Ik verwacht dat we helaas even moeten wachten op feedback / reactie van een community moderator. Moderatoren hebben toegang tot de achterliggende T-Mobile systemen. Zoals ook te zien in onderstaand topic
Hi
Het kan inderdaad zijn dat een oud nummer nog is gekoppeld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee en als het mogelijk is dan ontkoppel ik het oude nummer. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen.
Hoi Hajar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.