Goedemiddag. Naar aanleiding van jullie mailtjes om 2fa aan te zetten op my T-Mobile, loop ik tegen het volgende aan:
1. Ik had reeds veel eerder mijn 06 inlognaam vervangen/gekoppeld aan mijn email inlog. Nu ik voor het eerst sinds tijden weer inlogde op de website kreeg ik een rare foutmelding dat er iets niet was gelukt. Na nog een keer inloggen (met email dus) kwam ik daar wel weer in.
2. Ik heb daarna zoals geadviseerd 2fa aangezet, dat ging prima (sms ontvangen, geactiveerd, bevestigd via email)
3. Ik dacht toen, laat ik de my T-Mobile Android app ook weer eens installeren (had hem niet meer op de telefoon staan)
4. Inloggen mislukte. Na zoeken op jullie website las ik dat ik eerst 2fa moet uitzetten, dan app inloggen en dan vingerafdruk toegang aanzetten.
5. 2fa is weer uitgezet, bevestigd wederom via emaill. Inloggen op de website werkt dan weer zonder sms. Maar bij inloggen op de app krijg nu telkens de melding 'O nee er gaat wat mis!'
Waar kan dit aan liggen ?
Het wachtwoord is echt correct, als ik die expres foutief invul krijg ik ook een andere foutmelding.
PS ik heb de app tussendoor al 2 keer weer verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd