Skip to main content

My T-Mobile App, Automatich inloggen via mobiel netwerk,

  • 26 november 2022
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

 

Hallo! πŸ‘‹

 

Beste! T-Mobile Team, πŸ˜‰

 

Nou.., πŸ€”

 

Mijn vraag of situatie is en gaat eingelijk helemaal over het My T-Mobile App natuurlijk, ⁉️

 

πŸ€¨πŸ˜’

 

1. Nou Ik had in het begin toen mijn voor het eerste nieuwe mobiel abonnement was geregeld bij Optie 1 met een sms controle zelfs van het telefoon nummerbehoud oud-nieuw simkaart activeren was het automatich inloggen via het netwerk gedaan, maar later toen ik me'n nieuwe telefon op een bepaalde tijd of moment moest resetten met die app erin nog zelfs werkte het later opgegeven moment niet meer zelfs toen ik die app al opnieuw had geinstalleerd-gedownload via play store ofzo, ? met die zonder invoeren van het inloggegevens via mijn mobiele netwerk automatich inloggen optie tuurlijk,

 

πŸ’πŸ“±

 

2. Ik heb ook alle andere mogelijkheden al geprobeerd maar helaas en jammer genoeg zonder succes ? maar had later toen een nieuwe t-mobiel account gemaakt deze keer met een email adres, tja dus wilden ik hem dan verplaatsen naar mijn nieuwe account maar helaas geeft die wel aan dat die al gekoppelt is bij me'n huidige 06 mobiele nummer account, !?

 

πŸ€·πŸ™Ž

 

3. Uhmm..? ❔

 

Nou is mijn vraag natuurlijk of jullie hier ermee kunnen helpen of iets dergelijks anders aan wat kan doen, ⁉️

 

(A.U.B), πŸ™

 

Grt! πŸ™‹

 

H.U, πŸ“

~~~~~En hier wilden ik ook gaan inloggen op mijn gekoppelden abonnement maar die ben ik helaas weer kwijt zo te zien ofzo, ? 🀷

 

 

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 27 november 2022

Hi @Huyar_1970 

Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Is je app voorzien van de laatste update? Zou je mij een privΓ©bericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik graag met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet!


  • 0 reacties
  • 27 februari 2023

Hallo ! πŸ‘‹

 

Nogmaals, πŸ˜‰

 

Beste T-Mobile, πŸ‘

 

Community Leden, πŸ‘₯

 

Nou mijn vraag gaat eingelijk helemaal over het My T-Mobile App natuurlijk weer..?

 

πŸ“±

 

1, Zoals ik het in mijn huidige topic dit al gezegd hebt moest ik specifiek en simpelweg een hulp krijgen één van jullie ofzo maar helaas heeft ene collega van jullie niet heel gemakkelijk mij geinformeerd maar juist een beetje moeilijk met te veel informatie's die eingenlijk niet echt nodig zijn voor mij maar alleen wat sommige dingen zoals het telefoon nummer en een account die op mijn naam staat bij dat mobiel nummer, 

 

πŸ€”

 

2, Maar wat er niet heel succesvol goed was gebeurd met het informeren van probleem waren er te veel om gaan met regelen via die privΓ©chat maar terwijl het een paar puzzel stuks waren om direct te gaan oplossen was het alleen maar het even opsturen van een telefoon nummer naar jullie kant via privΓ©chat tuurlijk en om het te gaan ontkoppelen uit mijn huidige account dankzij jullie systeem mischien maar bijvoorbeeld Hajar die collega deed voor mij een beetje moeilijk helaas en jammer genoeg en kon niet goed opschieten met dit problemen..? 

 

πŸ˜€πŸ˜’

 

3, Kunnen jullie er nog wat aan doen of helpen om mijn issue's\problemen permanent te verhelpen en op te lossen bijvoorbeeld dezelfde probleem hadden ook andere klanten meegemaakt net als ik maar bij hun waren het direct wel geregeld zonder gedoe gelukkig met zonder te vele informatie's door te geven want je hoeft alleen maar het volgende gegevens te sturen en dat zijn deze.. πŸ€”

 

Alles privΓ© !

 

1. Je 06 nummer,

 

​​​​​​2. Naam,

 

3. Geboorte datum,

 

4. Volledige adres, 

 

5. En de laatste vier cijfers van die IBAN nummer,

 

( Please Fix it !? )

 

β”βœ…

 

 

Note.. πŸ“

 

Mijn telefoon nummer stuur ik wel nog aan een van jullie leden door natuurlijk,

 

Ik hoor het graag! van jullie later goed nieuws.. πŸ‘‚πŸ“¨

 

Werkze nog! πŸ’ͺπŸ› οΈ

 

Grt! πŸ‘‹

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 februari 2023

Hi @Huyar_1970 

Ik heb jou 3 maanden geleden gevraagd om gegevens op te sturen zodat ik een case voor je kan aanmaken en zodat onze specialisten dit verder kunnen onderzoeken. Ik heb tot heden geen reactie ontvangen en zonder die gegevens kan ik je niet verder helpen. Dus als je dit alsnog opgelost wilt hebben dan heb ik de gegevens nodig zodat ik dit kan doorzetten. Ik zie je bericht graag tegemoet met alle gegevens die ik heb opgevraagd. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen