Skip to main content
Beantwoord

My T-Mobile Account verwijderen

• 19 januari 2022
  • 2 reacties
  • 1187 Bekeken

Ik zou graag mijn My T-mobile account willen verwijderen. 

Beste antwoord door Dave

Hi @anisal,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Ik kan dan met je meekijken en jouw My T-Mobile account voor je verwijderen.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

@denniswissink 

Om uiteenlopende redenen willen klanten soms hun My T-Mobile account verwijderd hebben, dat kan dus ook zijn wanneer ze nog klant bij ons zijn. Dit kunnen klanten niet zelf, dus als zij een verzoekje achterlaten dan kunnen Moderators op deze Community dit voor ze regelen. :thumbsup: (Ditzelfde geldt overigens ook voor accounts op deze Community)

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

denniswissink
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 19 januari 2022

Hoe bedoel je? Ben je geen klant meer van T-Mobile, of wil je jouw account voor deze community opzeggen?

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2022

Hi @anisal,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Ik kan dan met je meekijken en jouw My T-Mobile account voor je verwijderen.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

@denniswissink 

Om uiteenlopende redenen willen klanten soms hun My T-Mobile account verwijderd hebben, dat kan dus ook zijn wanneer ze nog klant bij ons zijn. Dit kunnen klanten niet zelf, dus als zij een verzoekje achterlaten dan kunnen Moderators op deze Community dit voor ze regelen. :thumbsup: (Ditzelfde geldt overigens ook voor accounts op deze Community)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen