Skip to main content

Kunnen jullie beide accounts van my t mobile herstellen zodat ik een nieuwe aan kan maken? Er word nu gevraagd om 2 stapsverificatie terwijl ik dat nooit heb ingesteld.

Wil ook dat dan straks thuis met mobiel gekoppeld word, is dat mogelijk?

Hi @feddesman, om jouw gegevens zo veilig mogelijk te houden gaan we tweestapsverificatie verplicht stellen. We vragen je daarom inderdaad om dit in te stellen. In dit artikel lees je hier meer over. Gaat dat lukken? Mocht je alsnog een oud My T-Mobile-account willen verwijderen, zodat je een nieuwe kunt aanmaken, stuur me dan even via een privébericht het desbetreffende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik direct voor je aan de slag!

Er zijn inderdaad mogelijkheden om thuis en mobiel te koppelen. Als je (straks) je My T-Mobile account met je mobiele abonnement hebt en je bent de contracthouder van het abonnement voor Thuis, dan krijg je als je inlogt op je mobiele My T-Mobile account, de knop 'Ik heb nog een abonnement' te zien. Via die knop kun je hem toevoegen. Dit kan ook in de My T-Mobile app.

Ik zie je berichtje graag tegemoet, mocht het al lukken dan is dat natuurlijk helemaal mooi. Anders ga ik voor je aan de slag met je account!


Reageer