Skip to main content

goede avond , 

afgelopen weekend besloten met alles over te gaan van KPN naar T-Mobile

account aangemaakt , en mijn eigen mobile nummer toevoegen is gelukt 

we gaan pas begin maart aangesloten worden op internet en TV  

nu wil ik het nummer van mijn vrouw ook toevoegen , maar dit lukt niet omdat deze niet op mijn naam staat ? krijgt zijn dan haar voordeel niet hiermee ? 

moet ik haar nummer op mijn naam laten zetten ? dit was bij KPN geen probleem ? 

kan er weinig over vinden , en net te laat ook om te bellen met de klanten Service 

alvast bedankt voor de moeite 

Mvg 

Chris 

Hallo @Doc_71 

Klantcoordeel zal je blijven krijgen zolang beide abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd.

Om 2 abonnementen in 1 account te beheren moeten ze inderdaad op dezelfde naam staan. Wat je kan doen is een eigen account voor beide abonnementen aanmaken en dan kan je ze in de app als 2 profielen toevoegen of via de website beheren.


Hallo @Doc_71 

Klantcoordeel zal je blijven krijgen zolang beide abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd.

Om 2 abonnementen in 1 account te beheren moeten ze inderdaad op dezelfde naam staan. Wat je kan doen is een eigen account voor beide abonnementen aanmaken en dan kan je ze in de app als 2 profielen toevoegen of via de website beheren.

bedankt voor je antwoord , en sorry voor de late reactie ! 

email stond in me spam folder  

ga hiermee aan de slag , bedankt 


Reageer