Mobiel niet toe te voegen aan Odido account

  • 9 March 2024
  • 8 reacties
  • 43 Bekeken

Ik kan mijn mobiele abonnement niet toevoegen in mijn Odido account. Het geeft aan dat het op een tweede account zou zijn ingeschreven. Helaas kan ik niet meer in de app om het account (van tele2 waar het nu nog geregistreerd staat) te verwijderen.  Hoe valt dit op te lossen? 

Marciano van Odido 1 maand geleden

Hoi Martino, van harte welkom op de Community! Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen aan een Mijn Odido-account waar al een Thuis-abonnement aan gekoppeld staat? Check dan even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan: volledige naam (incl. voorletters!), adres en geboortedatum. Zet ook even je 06-nummer in je profiel (onder Klantnummer). Dan kijk ik direct met je mee. Ik kan je op e-mailadres namelijk niet vinden! 😄

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Martino, van harte welkom op de Community! Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen aan een Mijn Odido-account waar al een Thuis-abonnement aan gekoppeld staat? Check dan even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan: volledige naam (incl. voorletters!), adres en geboortedatum. Zet ook even je 06-nummer in je profiel (onder Klantnummer). Dan kijk ik direct met je mee. Ik kan je op e-mailadres namelijk niet vinden! 😄

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor je reactie, ik wil inderdaad mijn mobiele account toevoegen aan de mijn odido-account waar al een thuis abonnement is gekoppeld. Heb mijn telefoonnummer nu bij mijn profiel gezet, misschien kun jij het nu voor mij controleren/aanpassen.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hi, graag gedaan en bedankt voor het toevoegen van je 06-nummer! Ik zie dat de voorletters niet helemaal overeenkomen tussen je abonnementen. Mobiel heeft namelijk 2 initialen, terwijl Thuis alleen op M staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters gelijktrekken en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😁

Hoi Marciano,

 

Heb een kopie van mijn ID naar je gemaild.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Martino, bedankt voor de snelle actie! Ik heb je mail net gezien en ik heb je voorletters gecorrigeerd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken dan moet het lukken om je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor de moeite, maar helaas geen resultaat:

“ Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. “

Staat het nog bij mijn tele2 account gekoppeld die niet meer beriekbaar is voor mij?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Martino, ah ik snap hem. Ik zie inderdaad een account dat gekoppeld is aan een Tele2 e-mailadres. Deze heb ik verwijderd. Over 30 minuten kan je een nieuw Mijn Odido account aanmaken via Mijn Odido registreren en dan moet het lukken om beide abonnementen toe te voegen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Toevoeging: Ik zie dat je al een Mijn Odido account hebt op je gmail adres. waar je Thuis-abonnement aan gekoppeld staat. Je mobiele abonnement kan je uiteraard daaraan toevoegen (over ongeveer 30 minuten)! 

Reageer