Skip to main content

Ik heb een (voormalig) T-mobile abonnement voor mijn mobiele nummer en vast-internet thuis.

Als ik inlog op de Mijn-omgeving en ik wil deze (bestaande) abonnementen toevoegen dan krijg ik na het invoeren van de bevestigingscode die per sms wordt verzonden de foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Deze melding krijg ik ook na de geboortedatum-check en het invoeren van de bevestigingscode voor het Internet-abonnement dat op mijn huisadres loopt.

Deze problemen had ik ook al toen het nog geen Odido maar T-mobile was. Wellicht komt het omdat mijn account al jaren geleden is aangemaakt en ik in de tussentijd een (mobiel) abonnement heb gehad bij een andere provider?

Ik heb exact hetzelfde probleem. Nadat ik de code invoer die ik via SMS heb ontvangen, krijg ik een foutmelding.

Hi @Sj0erd0 

Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je een andere browser kunnen proberen? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 

Reageer