Skip to main content

Graag zou ik mijn mobiel abonnement toevoegen aan mijn Odido account. Op dit account staat al een internet + tv abonemment welke ik destijds bij T-mobile heb afgesloten. Alleen mijn mobiel abonemment (afgesloten bij Tele2) is telkens maar niet toe te voegen. Al sinds de naamsverandering naar Odido probeer ik mijn mobiel abbo toe te voegen, helaas krijg ik telkens een foutmelding in de app maar ook in de web versie. Kan in hier bij geholpen worden? 

groet,

Patrick

Hoi Patrick, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je zowel een mobiel als internet + tv abonnement bij ons hebt. Ik help je direct verder om deze abonnementen in Mijn Odido te koppelen. Ik zie dat je me ook al een privébericht hebt gestuurd met je gegevens - top!

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek te reageren met een kopie van je ID. Beide abonnementen staan namelijk op verschillende voorletters. Deze moeten gelijk getrokken worden.

Zodra je hebt gereageerd op de mail, zal een collega je voorletter(s) wijzigen en dan kan je binnen no time je mobiele abonnement toevoegen!

Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? 😄

Hoi Patrick, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je zowel een mobiel als internet + tv abonnement bij ons hebt. Ik help je direct verder om deze abonnementen in Mijn Odido te koppelen. Ik zie dat je me ook al een privébericht hebt gestuurd met je gegevens - top!

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek te reageren met een kopie van je ID. Beide abonnementen staan namelijk op verschillende voorletters. Deze moeten gelijk getrokken worden.

Zodra je hebt gereageerd op de mail, zal een collega je voorletter(s) wijzigen en dan kan je binnen no time je mobiele abonnement toevoegen!

Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? 😄

Dag, 

Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord! Ik heb zojuist een mail verstuurd met kopie van mijn id. Ik wacht het even af!

Groet,

Patrick

Hoi Patrick, uiteraard graag gedaan! Jij ook bedankt, ik zie dat je heel snel terug hebt gemaild. Super, ik zie dat de mail bij de juiste collega's is binnengekomen en ik verwacht dat ze deze snel oppakken. Voor het gemak laat ik het casenummer (68420806) hier achter, zodat ik voor je in de gaten kan houden of ze je voorletters hebben gewijzigd! 😁

Hoi Patrick, uiteraard graag gedaan! Jij ook bedankt, ik zie dat je heel snel terug hebt gemaild. Super, ik zie dat de mail bij de juiste collega's is binnengekomen en ik verwacht dat ze deze snel oppakken. Voor het gemak laat ik het casenummer (68420806) hier achter, zodat ik voor je in de gaten kan houden of ze je voorletters hebben gewijzigd! 😁

Dag Marciano,

Ik kreeg zojuist een mail dat mijn voorletters zijn gewijzigd, alleen helaas lukt het abonnement toevoegen nog niet. Ik krijg de melding dat het ingevulde niet overeen komt met de gegevens die bij jullie bekend zijn. Kan dit fout zijn gegaan of heeft het wat tijd nodig?

Groet,

Patrick

Hoi Patrick, wat apart, ik heb gelijk meegekeken en je voorletters waren helemaal niet aangepast in het systeem. Ik heb dit direct zelf voor je gedaan. Geef het systeem even een uurtje de tijd om dit te verwerken (bij mij staat 'ie wel al goed) en dan moet het lukken om je mobiele abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 

Hoi Patrick, wat apart, ik heb gelijk meegekeken en je voorletters waren helemaal niet aangepast in het systeem. Ik heb dit direct zelf voor je gedaan. Geef het systeem even een uurtje de tijd om dit te verwerken (bij mij staat 'ie wel al goed) en dan moet het lukken om je mobiele abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 

Dankjewel! Ik heb mijn abonnement toe kunnen voegen :)

Geweldig Patrick en bedankt voor de terugkoppeling! 😎

Toevoegen abonnement in app lukt niet.

Kun je me helpen?

Hi @Houterman1, ik heb met je meegekeken en ik zie dat beide abonnementen (Mobiel en Internet + TV) inmiddels in Mijn Odido staan. Is alles gelukt of moet er nog een abonnement toegevoegd worden?

Reageer